Kauanko kanukit täällä viipyvät? Tuleeko lähtiessä risuja?
Tapaus Jeff Hamilton aikoinaan herätti aika plajon närää faneissa. No Hamiltonihan oli pelimies verrattuna Davydoviin, jolle kävi myöskin aika köpelösti. Kärppien omat pojat vain ovat ilmeisesti kasvaneet siihen kypsyyteen, että kokoonpanossa voidaan pitää epäonnistujiakin pidempään. Pohjoisen pojat pystyvät jo itse kannattelemaan joukkuetta heikentyneessä Liigassa ilman, että kalliit ulkomaalaismaalipyssyt pystyvät pelaamaan heiltä odotetulla tasolla. No viime kausi meni ilman potkuja, mutta lähtijöinä olivat Tenki, Pota ja Ton. Pota ja Ton eivät ilmeisesti jääneet kaipaamaan ainakaan Kari Heikkilää. Onko Heikkiläkin sitten kypsynyt, kun antaa vieläkin näytön paikkoja Jasonille ja Brattille? Tai no... Viime kaudella Ton kertoi palavereistaan Kaken kanssa. Olisi Petr ollut valmis vaihtamaan seuraakin, omien sanojensa mukaan.
Sitten historian lehtien havinaa. Kuulostaako seuraavassa lainauksessa olevat kommentit tutuilta Dawen ja ehkä Smythinkin kohdalla? Saapa nähdä mitä tapahtuu. Kenellä pinna piisaa, kuka on heikoin lenkki?
Kirjoittajina useita, tapaus Davydov
----------------- *clipeti clip*
JPL
Larelle
Davy otettiin kentältä pois Lukko pelissä, siitä syystä että hän kävi niin kuumana eräille Lukko-pelaajille, että olisi vääntänyt näiltä / toiselta nokan niskaan jos olisi jäälle vielä päässyt. Ei missään nimessä pelillisistä syistä. Samalla tuli kuitenkin todistettua, että Davy ja Sakke eivät samaan ketjuun sovi.
power play
Malttia malttia . . . . . . .
Davy tulee sieltä vielä ja näyttää mikä on miehiään, tämä vaisu aloitus oli jopa odotettua häneltä, mutta on sen verran pelimies ja toki jo hiukan on ikääkin, mutta tulee vielä kauden vanhetessa näyttämään epäilijöille!
Vanha diesel kiihtyy hitaasti, mutta kun saa vauhtiin ni ei viitsi jarrutella.
puhuri
Aivan.....
Vanha diesel repii vasta alkulämpöjä, ja on silti napsinut 4maalia 4:ssä viimeisessä pelissä.
Ainakin Kärppien sivuilla on teurastus-linja hieman laantunut.
Tullaanko tällä kaudella näkemään seuraavan kaltainen episodi?
Kirjoittajana Jeff, tapaus Hamilton
Hamilton on purkautunut uudessa Urheilulehdessä:
"Heikkilä kutsui minut luokseen ja sanoi, että minusta ei ole joukkueelle kuin haittaa."
- Joukkueen paras pistemies kuukausi tolkulla. Miten siitä voi olla vain haittaa joukkueelle?? Herää kake!
"En tiedä mitä Heikkilän ja minun väleissäni tapahtui, mutta heti kun hän oli tehnyt jatkosopimuksen Kärppien kanssa, hän muuttui jollain tavalla. Samoin hänen asenteensa minuun."
- Minä tiedän tai ainakin luulen tietäväni: Kusi nousi luultavasti päähän.
"Heikkilä oli näreissään jopa vanheimpieni vierailusta luonani Oulussa. Heti kun sain kultakypärän päähäni, Heikkilä alkoi istuttaa minua penkillä ja muutella ketjuja."
-Ei taida oma isi ja äiti käydä kakea katsomassa.
"En ollut ainoa, jota Heikkilä kohteli erikoisesti."
- Pitkänen, Palsola, Taubert, ketä muita..?
"Reijo Ruotsalainen oli aivan loistava tyyppi. Hän oli joukkuetta koossa pitävä voima."
- Näinhän se luultavasti oli/on.
Jos Heikkilällä sama homma jatkuu ensi kaudella, niin tuskinpa hän on runkosarjan loputtua enää kärppien valmentaja. Reijo Ruotsalainen on luultavasti vähintään yhtä pätevä siihen hommaan. Kärppien nousukin alkoi sopivasti syksyllä kun Ruotsalainen tuli valmennukseen mukaan.
Joka toinen vuosi Kärppien hankinnat onnistuvat kauttaaltaa, joka toinen ne tuntuvat menevän ainakin osaltaan käteen, tai viimeistään kauden loputtua, kun uutta sopparia voitaisiin vääntää kustaan vahvistusta kintuille. Ainoa tyytyväisenä täältä lähtenyt taitaa olla Lazy Larry.