Luulen, että Konna "luo fiilistä" tekemisillään kentällä - ja henkistä puolta johtanee mm. Ojasen Janne. Ja keväällä ovat tärkeitä Nikkilän kaltaiset huumoriveikot, ettei ala pipa kiristään liikaa.Kyylä kirjoitti:Toinen kevään kannalta merkittävä asia on kuinka hän pystyy nousemaan hengenluojaksi ja itsetunnon kohottajaksi joukkueelle. Tätähän Pirnes oli kulta-Tapparalle. Jos Konnakaan ei onnistu, kuka sitten?
Kyylä kirjoitti:Konna tehdään kädettömäksi roikkumalla ja estämällä. Vääntötilanteissa hän näyttää jäävän aina toiseksi.
eagle kirjoitti:Paljon kivempi haukkuta ja valittaa, kuin kehua ja antaa arvoa.
Kyylä kirjoitti:Mistä näitä totuudentorvia aina löytyykin?
Rafael kirjoitti:Mää ainakin nautin siitä, että Konna kikkaa aina vielä yhden sen viimeisen jälkeen. Aivan sama menettääkö kiekon vai ei. Niin harvoin tällaisia kynämiehiä näkee. Ja mun mielestä Konna ei diivaile paskan vertaa. Konna ei kaatuile, ei valita omille, eikä jää napiseen turhia kentälle. Jos joku pitää Konnan kikkailua diivailuna niin pitäköön. Kikkailusta ja showsta Konna saa virtansa. Suoraviivasia viipottajia meidänkin jengissä on ihan riittämiin.
Ja kyllä Konna tietää miten pelataan kun tosipelit alkaa. Eiköhän Konna sillon syötä kun paikka on jne...
Oon vähän eaglen linjoilla, että käsittämättömän paljon paskaa saa Konna niskaan omilta faneiltakin, niin palstoilla kun katsomossa. Jumankauta kun tekis mieli käydä hallillakin joskus näennäisesti ja karrikoiden sanottuna "kraiveliin kiinni", kun joku jaksaa huudella pienen kikkailun jälkeen, että "syöttäisit joskus!" tai "lopeta toi kikkailu!" tai "syöttäisit edes!".
Vanhaan tyyliin sanon että, Konna is the best.
Rafael kirjoitti:Kikkailusta ja showsta Konna saa virtansa. Suoraviivasia viipottajia meidänkin jengissä on ihan riittämiin.
Ja kyllä Konna tietää miten pelataan kun tosipelit alkaa. Eiköhän Konna sillon syötä kun paikka on jne...
Oon vähän eaglen linjoilla, että käsittämättömän paljon paskaa saa Konna niskaan omilta faneiltakin, niin palstoilla kun katsomossa.
Kyylä kirjoitti:Muistan Uraman jo syksyllä korostaneen sitä, että hyökkäykset päätetään laukauksiin. Tosipeleissä on turha kytätä sitä tyhjää luukkua ja tyylipisteitä. Voin olla ja toivottavasti olen Konnan kohdalla väärässä, mutta nyt ei näytä siltä että Konna tähän pystyii. Valitan - kaikki Petri-fanit.
tsei_tsei kirjoitti:Kontiola on Mika Saarisen työn helmiä.
Kirveellä töitä kirjoitti:Miks niillä on eri sukunimi?
Aeroman kirjoitti:Kontiola tekee eräällä tavalla suomalaista jääkiekkohistoriaa. Tässä lisää.
Aeroman kirjoitti:Kontiola tekee eräällä tavalla suomalaista jääkiekkohistoriaa. Tässä lisää.
Kaivanto kirjoitti:Eikö näissä ainakin muinoin ollut joku herrasmiessääntö korkeintaan kahdesta turnauksesta per naama? Voi että naurattaa sillä kertaa, kun tuolta palataan polvi perseessä.