Joo nyt joutuu Kontiola itse tekemään maalit ja olisi parempi syöttäjänä.
Mua ei haittaa yhtään, vaikka tekisi maaliennätyksensä syöttöpörssin voiton ohella.
Joo nyt joutuu Kontiola itse tekemään maalit ja olisi parempi syöttäjänä.
Meinasi pokka pettää herralla tuon heiton jälkeen ja hemmetti kun ei se haastattelija tajunnut yhtään. Ihan hemmetin hyvän murjasi ja haastattelija imaisi madon koukkuineen.Haastattelu äsken:
"50 pistettä täyteen, olisitko ennen kautta uskonut?"
"Mulla oli hyvä kesä alla, että ihan odotusten mukaan mennään."
Huhhuh.
Kontiolalle tuli lähtö johonkin kesken Kimanttia-podcastin nauhoitusten eilen, ilm. jotain ”perheeseen liittyvää”, onkos täällä mitään tietoa mitä tapahtui?
Tämä nyt tuskin on keskustelupalstalle kuuluva asia.Kontiolalle tuli lähtö johonkin kesken Kimanttia-podcastin nauhoitusten eilen, ilm. jotain ”perheeseen liittyvää”, onkos täällä mitään tietoa mitä tapahtui?
Tuskin puhelu nyt koronan takia jäi puolitiehen..^^ niin siis tarkennuksena sen verran, että ei kiinnosta Konnan mukulat eikä vaimo, lähinnä se onko siellä jotain Korona-altistumisia tms. joiden takia Kerho laittaa kohta lippua luukulle jne.
Noh, jos siellä on tullut testitulokset tauluun ja sitten pitääkin jo lähteä hakemaan lapsia kotiin jne. Mutta juu, eiköhän tuo selvinne joskus...Tuskin puhelu nyt koronan takia jäi puolitiehen..
Nenonen nimettiin kapteeniksi ennen kuin Kontiola edes siirtyi joukkueeseen. Olisi vähän hassua ensin nimetä kapteeni ja perään kertoa, että etpäs sittenkään ole kapteeni.Oli seuralta suuri häpeä ettei kantanut C:tä rinnassaan...
Näyttäisi siltä, että Kontiola meinaa pörssit voittaa. Taulussa 1+3 ja Audettella sekä Kestnerillä kiikarit.
Mitäs virallinen sääntö sanoo noista kakkossyötöistä? Kiekko kävi Konnan jälkeen Innalalla, Laatikaisella ja sitten Innala teki. Puhepistekö?