Uutiseen pieni korjaus, eli tehot ovat seitsemässä ottelussa 2+2.Pohl sai sopimuksen.. http://www.saipa.fi/page.php?id=18&article_id=1318&category_id=4
Uutiseen pieni korjaus, eli tehot ovat seitsemässä ottelussa 2+2.Pohl sai sopimuksen.. http://www.saipa.fi/page.php?id=18&article_id=1318&category_id=4
Morrisonin ja Pohlin vertailu on tässä vaiheessa ihan turhaa. Katellaan sitten Runkosarjassa kummalla kulkee paremmin..
Nayttiko silta etta saksalainen kiekkopomo oli oikeassa kun ottaisi Pohlin 100 kertaa mieluummin jengiinsa kuin Morrisonin?
Kummalla kulki paremmin?
Eiköhän Morrisonin 0+2 vs. Pohlin 0+0 kerro kummalla kulki eilen paremmin. Hyvää peliä Morrisonilta koko ottelun, mutta huippuna oli Keräsen maaliin johtanut esityö.
Vaikea sanoa puhuiko saksalaiskiekkopomo totta, mutta en ainakaan lähtisi epäilemään, etteikö ehkä noin puolta halvempi Pohl saataisi olla saksalaisseuralle kiinnostavampi hankinta.
Nyt on runkosarjaa ehditty pelaamaan jo jonkin verran ja kaverit olivat juuri TV-ottelussa vastakkain. Kummalla kulki paremmin? Itse en pelia nahnyt.
Nayttiko silta etta saksalainen kiekkopomo oli oikeassa kun ottaisi Pohlin 100 kertaa mieluummin jengiinsa kuin Morrisonin? Vai oliko nimimerkki Dustwallow oikeassa kun naki miesten olevan suurin piirtein saman tasoisia noin ennakkoon? Vai jotain muuta?
Liikuttavaa nähdä, miten syvästi saksalaispomon kommentit ovat satuttaneet psychodadia. Reaktio on vähän sama kuin kauden alussa, kun useampi kirjoittaja veikkasi floppiketjussa Lukon ulkomaalaisten floppaamista. Tuo sai psychodadin flippaamaan sen verran totaalisesta, että herra kävi kauden alettua ja ulkkareiden onnistuttua useassa ketjussa vääntämässä jälki-itkut noista floppiketjun kirjoituksista. :)
Ja tuosta floppiketjujen "jalki-itkuista"....miten minulta on nyt mennyt taysin ohi? Tapahtuiko tuo siis myos todellisuudessa? Itse kun muistelin etta minulta on viela jaanyt suunnitteluasteelle tuo besserwisserina lesoaminen naista floppaamisveikkauksista vaikka kauden alku onkin antanut aivan helvetin hyvaa materiaalia siihen. Voitko linkittaa, siis jotain sellaisia "itkuja" joita olen naista flopeista heittanyt kauden alun jalkeen?
Eniten floppiehdokkuuksia saaneet "lukon ulkomaalaiset" kokonaisuudessaan eivat nyt oikein vastaa kaikkien odotuksia.
Kohta perustamaan "ns. asiantuntijoiden veikkaukset" ketjua!
6-1 Petruzalek, yksi lukon flopeista.
Etko ole lukenut floppiketjua? Siellahan kerrotaan vaikka kuinka monen tietajan suusta etta lukko vaihtaa kaikki ulkkarit. Kaikki floppaa, koska pelaavat raumalla.
Toivottavasti vaihdetaan mahdollisimman myohaan kun tuntuu noita pisteita tulevan aika hemmetin kovaan tahtiin nailla jatkilla.
Lukon ulkkarien etukateisdissausta olen naureskellut jo pidempaan, koska perusteet ovat olleet naurettavia (koska lukossa ulkkarit floppaa!).
Etteko te nyt hyvat herrat ole lukeneet tuota floppiketjua? Siellahan kerrotaan lahes joka toisen suusta etta raumalla aina ulkkarit floppaa, joten ei namakaan jatkat voi tehda poikkeusta. Vaikka ovatkin eri ihmisia kuin ne jotka ovat jo floppaamassa kayneet.
Tässä jotain noita lainauksia, joita sain nopsasti kaivetta:
Kyllä noiden perusteella saa sen mielikuvan, että kohtalaisen kipiää on tehnyt se, että monet veikkasivat Lukon ulkomaalaisia mahdollisiksi flopeiksi.
Niin nuohan ovat otteluseurantaketjuista tai otteluketjuista. Ei siita floppiketjusta.
Enhän minä missään ole väittänytkään, että olisit kommentoinut asiaa floppiketjuun. Asian huvittavuutta ehkä vain korosti se, että veit nuo floppiketjun asiat muihinkin ketjuihin. Floppiketju kuitenkin on kohtalaisen harmitonta veikkailua siitä, kuka epäonnistuu. Ja suurin floppiriskihän on juuri niillä pelaajilla, joihin kohdistuu eniten odotuksia, ja siksi Lukon ulkkarikolmikkokin oli siellä niin vahvasti edustettu.
Mutta tämä tästä offtopicista. Jatketaan privaattiviesteillä, jos vielä asiaa tulee.
intoani palata vertailuun korosti se tosiasia etta olen asiassa oikeassa, ja etta oman joukkueen pelaaja on se dominoiva naista vertailun alla olevista pelaajista. Mutta pystyn kylla myontamaan tuon olevan osa omaa motivaatiotani. Pystytko sina myontamaan, etta yritat nyt vahatella tuota koko vertailua ja kaantaa keskustelua enemman minun muihin kirjoituksiini jossain muualla, koska tiedat ettei tama vertailu ole millaan tavalla enaa tassa vaiheessa edullinen Pohlille?