Mainos

Petr Kodytek HIFK:ssa

• 54 644
  • 359

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Sinänsä taisteluilme oli hyvä eilen ja tänään, mikä ei yleensä sovi siihen kun joukkue ei enää pelaa päävalmentajalleen.
En minäkään siihen usko, että tällä olisi mitään tekemistä Villen kanssa. Viimeiseksi mä mitään sellaista meininkiä kaipaan, jossa jengi haluaisi pelata valmentajaa ulos. Tästä on niin karmaisevia esimerkkejä vaikka Aran ja Stögön kohdalla, kun siellä omasta mielestään elämää suuremmat taiteilijat alkoivat perseillä oikein urakalla ja sen jälkeen kaikki vasta päin persettä alkoikin mennä. Vastaavalle toiminnalle ei saa antaa enää mitään sijaa ja mikäli sellaista ilmenee, joutavat kyseiset pelaajat mahdollisimman kauas tästä seurasta.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Potkut tällä hermannille olisi paikallaan tuon idioottimaisen tempun jälkeen, ei kunnioita vastustajaa, ei omaa joukkuetta eikä peliä. Oksettava pelaaja.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Alkaa olemaan pelaajilla kuuppa täysin jumissa kun ylisuoritetun alkukauden jälkeen iskeneeseen loukkaantumisiin ei ole Pesonen reagoinut mitenkään. Typerä teko mutta voisi nyt saatana alkaa meidän johtokin toimittamaan pelaajien eteen jotakin.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Vittu mikä Urpo.
Ei ole herra sattumoisin huomannut että tuo rosteri on tällä hetkellä suhteellisen kapea!!
Vähintään 5ottelua tulee.
Mä luulen että nämä hölmöilyt johtuvat juuri siitä että siellä on hermot pinnassa kun johto antaa hyvän alun valua käsistä kokonaan.

Se että joku Lehterä avautui suoraan siitä ettei pelaajia hankita oli aika selkeä merkki tästä.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Nyt pitää vain rukoilla ettei Pesonen ole ehtinyt käyttää ensi kautta koskevaa optiota.
Meidän tuurilla ehtinyt palkita 2vuoden sopimuksella

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
En tiiä teistä, mutta oon saattanut nähdä joitain rumempia ja vaarallisempiakin temppuja jääkiekossa.

Jos jollekin olisi voinut antaa kenkää, niin Raskille ennen kauden aloitusta. Tuosta voi antaa vaikka yhden pelin pannaa, jos on pakko.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
WTF HIFK - FC Liverpool
Koohottaa osaa, niin kuin moni muukin.
Kaikessa on kyse hintalaatu suhteesta eikä Kodytek ole hintansa arvoinen. Marleau kärsii siinä vierellä sentteristä joka ei tee ketjukavereistaan parempia. Väitän että Somppi kakkosen keskellä toisi meille tulosta tekevän kakkosen. Syksyn peleissä kun fyysisyys lisääntyy, Kodytek tulee putoamaan entistä hyödyttömämmäksi. Toivottavasti jatkoa ei Kodytekille tarjota, kuten ei tarjonnut Ilveskään. Kodytekin oikea osoite olisi HPK ei HIFK, heidän pelitapaansa hän sopisi paremmin. (Jostain syystä ajaudun aina näihin Kodytek keskusteluihin eikä se johda muuhun kuin palautteeseen etten ymmärrä jääkiekosta yhtään mitään:)

Suosikkijoukkue
HIFK
Vitun pellehän tämä on. Kyllä ymmärrän pelinaikaiset ylilyönnit, nämä tapahtumat siinä hetkessä, mutta jumalauta kättelyssä.
Ei se todennäköisesti ässä pelaajan vika ole, kun itse ei saa edes kiekkoa nousemaan.

Bourne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiiä teistä, mutta oon saattanut nähdä joitain rumempia ja vaarallisempiakin temppuja jääkiekossa.

Jos jollekin olisi voinut antaa kenkää, niin Raskille ennen kauden aloitusta. Tuosta voi antaa vaikka yhden pelin pannaa, jos on pakko.
Niin, tutinaa ja tötinää kaivataan lisää! Tosin, näin ämmämäistä toimintaa voi odottaa ainoastaan nyky-IFK:lta. Luistimella potkaisusta mun joukkueessa sais aina kenkää. Kuten joku yllä jo sanoi, niin pygmille varmaankin tarjottu jatkoa. Kiva!

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikessa on kyse hintalaatu suhteesta eikä Kodytek ole hintansa arvoinen. Marleau kärsii siinä vierellä sentteristä joka ei tee ketjukavereistaan parempia. Väitän että Somppi kakkosen keskellä toisi meille tulosta tekevän kakkosen. Syksyn peleissä kun fyysisyys lisääntyy, Kodytek tulee putoamaan entistä hyödyttömämmäksi. Toivottavasti jatkoa ei Kodytekille tarjota, kuten ei tarjonnut Ilveskään. Kodytekin oikea osoite olisi HPK ei HIFK, heidän pelitapaansa hän sopisi paremmin. (Jostain syystä ajaudun aina näihin Kodytek keskusteluihin eikä se johda muuhun kuin palautteeseen etten ymmärrä jääkiekosta yhtään mitään:)

Kyllä sä ymmärrät. Kodytek osoitti taas tänään ottelun jälkeen kuinka turha kaveri hän on.

Suosikkijoukkue
HIFK

Kompastui hiukan.

Juu, epäurheilijamainen ja typerä temppu, mutta näyttää olevan monella fanillakin tunteet aika pinnassa. Ei missään nimessä mitään potkuja tuollaisesta, pelikieltoa toki.

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Mitähän hobitti kelas saavuttavansa tolla? Toi jengi voi kyllä todella huonosti nyt henkisesti ja monen muun palstatoverin kanssa oon samaa mieltä siitä, että hankintojen tekemättä jättäminen alkaa hiertämään yhtä sun toista. Hyvänä esimerkkinä se Lehterän ulostulo, joka itsessään on jo hyvin harvinaista.

Suosikkijoukkue
HIFK
(Jostain syystä ajaudun aina näihin Kodytek keskusteluihin eikä se johda muuhun kuin palautteeseen etten ymmärrä jääkiekosta yhtään mitään:)
Jostain kumman syystä joo. Jos ottaa yhden pelaajan tikunnokkaan, eikä näe tässä koskaan mitään hyvää, niin argumenteilta putoaa pohja. Ja syynä tuntuu usein olevan se, että kyseessä on pienikokoinen pelaaja.

Joku väitti Kodytekia tehottomaksi. 35 matsia, 24 pistettä. IFK:n neljänneksi tehokkain heti ykkösketjun jälkeen, kuusi pinnaa vähemmän kuin Vesalaisella. Mutta joo, äkkiä eroon tällaisista kiekollisista ja hyvin liikkuvista pygmeistä, koska "se ei osaa kohottaa".

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Mitähän hobitti kelas saavuttavansa tolla? Toi jengi voi kyllä todella huonosti nyt henkisesti ja monen muun palstatoverin kanssa oon samaa mieltä siitä, että hankintojen tekemättä jättäminen alkaa hiertämään yhtä sun toista. Hyvänä esimerkkinä se Lehterän ulostulo, joka itsessään on jo hyvin harvinaista.
Mikäs tämä Lehterän ulostulo on?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy