Petoluolan uusittu tunnelma?

  • 7 150
  • 37

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Re: Re: Re: Petoluolan uusittu tunnelma?

Viestin lähetti Johannes
Älä nyt unohda Marekia ja kyllä Pasi Saarinenkin on fyysinen pelaaja tarvittaessa, samoin Ilkka Pikkarainen.

Holmaa en vielä laskisi miksikään pelotteeksi. Toivoisin, että nuori mies näyttäisi ensin sitä samaa pelillistä osaamista, joka teki hänestä tähden a-junioreissa. Eetussa on paljon potentiaalia muuksikin kuin rouhijaksi.


Joo, Z voidaan kyllä täydellä syyllä laskea tuohon kategoriaan. Kova kaveri pienestä koostaan huolimatta.

En tiedä Holmasta, mutta raamit ovat valtavat noin nuorelle pojalle. 102 kiloa, hmm?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Re: Re: Re: Re: Petoluolan uusittu tunnelma?

Viestin lähetti kristian
Joo, Z voidaan kyllä täydellä syyllä laskea tuohon kategoriaan. Kova kaveri pienestä koostaan huolimatta.

En tiedä Holmasta, mutta raamit ovat valtavat noin nuorelle pojalle. 102 kiloa, hmm?

Holma kyllä pelaa isosta koostaan huolimatta varsin pehmeästi tai sanottaisiinko kiltisti. Vähän samlainen tapaus kuin Häppölä; raameja olisi fyysisen peliin, mutta niitä käytetä kokonaan hyväkseen. Holma kyllä on Häppölää isompi ja käsistään taitavampi, joten potentiaalia äijässä on vaikka kuinka. Nyt vaan kesällä kunnon taklaus-ja ilkeyskouluun kummatkin :-)...
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Soita toimistoon

Viestin lähetti Pazman
Tiedän tyypin, joka sai eräpäivän vaihdettua mieleisekseen. Olivat siellä varsin ymmärtäväisiä ja avuliaita.

Mihin toimistoon oli soittanut? IFK:n toimistolta ei ainakaan ymmärrystä herunut. 300 euroa, kaks viikko aikaa.

IFK kiittää, IFK tackar.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ihan tuohon otsikkoon vaihteeksi mennäkseni...

Yksi asia mitä toivon huomioon otettavaksi kun aletaan rukkaamaan tuota fiilisjuttua on se, että jo kaikkien määräysten mukaan hallia ei saa laitta täysin pimeäksi missään vaiheessa. On huomioitava turvalliset poistumistievalot joka tilanteessa.

Nythän on niin että läntisessä areenassa vuodesta toiseen jatkuvasti menetellään määräysten vastaisesti kun sammutetaan kaikki valot kun kotijoukkue on tulossa jäälle. Poistumistievaloja ei saisi sammuttaa. Todellakin sillä luodaan jännitettä ylle kun suuri osa katsojista vasta on hakeutumassa paikoilleen ja kaikki valot on sammutettu? Mitäpä jos Nordenilla tehdään sama, kun portaat ovat jyrkemmät ja kaiteita vähemmän? Onnettomuuksia, sanon minä. Eli otetaan nyt kuitenkin edes Helsingissä järki käteen ja pidetään jonkinlaista valoa kulkureiteillä, kiitos.

Mutta muuten on huomioitava etä jokainen katsoja tuo sen tunnelman itse mukanaan, ja toivottavaa on että kykenee tartuttamaan sen lähellä oleviin. Olivat ne sitten oman tai vierasjoukkueen kannattajia. Reilu peli ja hauskanpitoa!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight

Mutta muuten on huomioitava etä jokainen katsoja tuo sen tunnelman itse mukanaan, ja toivottavaa on että kykenee tartuttamaan sen lähellä oleviin. Olivat ne sitten oman tai vierasjoukkueen kannattajia. Reilu peli ja hauskanpitoa!

Suurin osa katsojista luo hyvän tunnelman sillä, että IFK pelaa sellaista peliä, jota väki haluaa nähdä. Siitä pelistä on helvetin lyhyt matka helvetin hyvään tunnelmaan. Se on Aralla nyt näytön paikka, että IFK tulee käyttämään niitä avuja, joista se on tunnettu ja jotka ovat kiveen kirjoitettu. Eiköhän puheet riitä, josko tekoja nyt.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Re: Soita toimistoon

Viestin lähetti Tinde
Mihin toimistoon oli soittanut? IFK:n toimistolta ei ainakaan ymmärrystä herunut. 300 euroa, kaks viikko aikaa.

IFK kiittää, IFK tackar.
Kummasti tuo käytäntö tuntuu vaihtelevan. Mullekin oikein tarjottiin maksuaikaa melkein maailman tappiin saakka, mutta itse sanoin, että kiitos mutta tällä kertaa mulle riittää se default-asetuksena oleva 2 vk. Eli oikein joustavaa toimintaa ja siitä iso "tack tack" IFK:n toimistolle.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Re: Re: Soita toimistoon

Viestin lähetti BigRedBob
Kummasti tuo käytäntö tuntuu vaihtelevan. Mullekin oikein tarjottiin maksuaikaa melkein maailman tappiin saakka

Sama täällä. Maksuaikaa tuli ihan riittämiin, joka minun tapauksessani on ihan hyvä asia.
 

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Soita toimistoon

Viestin lähetti BigRedBob
Kummasti tuo käytäntö tuntuu vaihtelevan. Mullekin oikein tarjottiin maksuaikaa melkein maailman tappiin saakka, mutta itse sanoin, että kiitos mutta tällä kertaa mulle riittää se default-asetuksena oleva 2 vk. Eli oikein joustavaa toimintaa ja siitä iso "tack tack" IFK:n toimistolle.

Yleensä se on asiassa kuin asiassa niin, että jos esiinnyt ja esität asiasi fiksusti, niin Sinua myös kohdellaan tai ainakin pyritään kohtelemaan fiksusti. Kohteliaisuus ja hyvät käytöstavat eivät maksa mitään, mutta avaavat monia ovia.

Pahimmillaan "KAIKKI-MULLE-HETI-NYT-..TTU!" -tyylillä kohtelukin voi olla vähän erilaista kuin silloin, jos itsekin pyrkii olemaan kohtelias.
 

Cheers

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tarantula
"Vanha kunnon HIFK is back! Petoluolaan on luvassa ensi kaudeksi ainutlaatuinen, uusittu tunnelma. Ole mukana todistamassa kun vierailijat tutisevat jo alkuverryttelyssä Petoluolan mystisessä meiningissä" -www.hifk.fi

Ei kai niitä "maalisavuja" taas..
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Re: Re: Re: Soita toimistoon

Viestin lähetti TheAnimal
Yleensä se on asiassa kuin asiassa niin, että jos esiinnyt ja esität asiasi fiksusti, niin Sinua myös kohdellaan tai ainakin pyritään kohtelemaan fiksusti. Kohteliaisuus ja hyvät käytöstavat eivät maksa mitään, mutta avaavat monia ovia.

Pahimmillaan "KAIKKI-MULLE-HETI-NYT-..TTU!" -tyylillä kohtelukin voi olla vähän erilaista kuin silloin, jos itsekin pyrkii olemaan kohtelias.

No huh. Sattuiko pikkuvarpaaseen? Unohdin aivan että IFK:n toimintaa ei saa millään muotoa arvostella. Anteeksi.

En tiedä sinusta, mutta minä olen sitä mieltä että Käyttöluotto korkoineen EI ole sama asia kuin ystävällinen kysymys että voisiko laskun maksaa esimerkiksi kahdessa erässä.

Kulutusluottoa ottamallahan voin tietty maksaa vaikka vuokrani äärettömän pitkällä maksuajalla. No ei hätää, vakuutusyhtiö ja puhelinyhtiö näköjään pystyvät joustamaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
No nyt tämäkin on osoitteessa www.hifk.fi - korjattu järjelliseen muotoon. Meitä vanhoja kausikorttilaisia ei enää postitella minnekään. Tekstiksi on korjattu:

"Kirjeiden postitus vanhoille kausikorttilaisille on alkanut 12.5. Kirjeessä annetaan ohjeet, miten voit varmistaa paikkasi Petoluolassa kaudeksi 2003-04."

edit. Pyysin tekemään tämän korjauksen perjantaina ja se tehtiin sanasta sanaan. Sain jopa mailin toimistolta. Ihan hieno homma ja kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjoitinkin jo tästä "Onneksi olkoon"- otsikon alla. Tässä vielä pari pointtia matsien tunnelmasta:
Tutut elementit ja biisit ovat tosiaan ainakin minulle tärkeitä. Hallissa käyminen on kuitenkin tietynlainen vuosia toistettu rituaalitapahtuma, jota ei saa tosta vaan muutella. Mielestäni mitään pateettisia, ylikaupallisia systeemejä ei meidän halliin pidä tuoda. Muistetaan staili. Eikä mitään Suomihittejä tai konemusaa Nordenskiöldille, never!

Meissä IFK-faneissa on mieletön potentiaali kannustamiseen ja tunnelmanluontiin, kuten nähtiin erityisesti 90-luvun loppuvuosina, ja on nähty vaihtelevasti sittemminkin. Tunnelma syntyy kuin itsestään, kunhan IFK vaan dominoi kenttää, fyysisesti ja mieluiten myös taidollisesti. Ei sen enempää ;)
Se ei ole helppoa, mutta vähempäähän emme Aralta odota.

Jos IFK taas neppailee ja pärjää keskinkertaisesti/huonosti on ihan turha kuvitella minkään ylimääräisten efektien nostavan tunnelmaa. Tämä on kaksisuuntainen tie. IFK:n katsomo tarjoaa parasta (todellakin!) kunhan joukkue jäällä tarjoaa parasta(an). Jos jengi saa hengen päälle ja pärjää, on aivan varma että meidän yleisömme osaa palkita ja kannustaa yhä suurempiin sfääreihin. Ruhtinaallisesti.
Loistavaan tunnelmaan tarvitaan siis "vain" fyysinen, taitava ja useimmiten voittava IFK, rockia ja meidät. Ei muuta.





edit. pari typoa
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Re: Re: Re: Soita toimistoon

Viestin lähetti BigRedBob
Kummasti tuo käytäntö tuntuu vaihtelevan. Mullekin oikein tarjottiin maksuaikaa melkein maailman tappiin saakka

kausari on nyt sit "uusittu" ..ei ollu kukaan ees vieny mun paikkaa=)...
sama homma ton maksun kanssa ku kyselin tosta aikataulusta..hyvinhän se homma siellä skulaa eli niinku joku jo sano hyvällä käytöksellä saa aika paljon enemmän ku huonolla...
suuret kiitokset hyvästä palvelusta ifk:n toimistolle ja Viitasen Pialle=)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös