Petologoa muunneltu?

  • 29 775
  • 83

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
No eiköhän Tampereen Ilves ole kuitenkin lähempänä SM-liigan Montrealia.

Maku kysymys.

Jotkut sanoo, ettei maku kysymyksistä kannata kiistellä, mutta vielä typerämpää on kiistellä faktoista.

Itse näkisin ilveksen (vähemmän pelottavana petona) jonain muuna original six joukkueena.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ylläpito näkee kaiken. Lämmin kiitos selkeästi paremmista logoista jotka vaihdettiin heti käyttöön.
Sitten kun vielä koko saataisiin samankokoiseksi kuin muiden joukkueiden logot, ettei hyppäisi silmään tuollalailla. Vaikka toki onhan joukkue "suurempi kuin muut", mutta silti olisi kohteliasta.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
stiflat kirjoitti:
Sitten kun vielä koko saataisiin samankokoiseksi kuin muiden joukkueiden logot

Miksi suurimman ja kauneimman logon pitäsikään olla saman kokoinen kuin muiden?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusi kissa

Tähän voi sitten enää sanoa että haistakaa vittu siellä toimistolla.

Mulle tulee mieleen tosta uudesta kissasta ihan se narrien kymmenen vuoden takainen irvinaama. Perseestä molemmat.

Mun puolesta tän kissan voisi heittää roskikseen ja laittaa ne tähdet sinne olkapäälle takaisin.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
En ole lukenut koko ketjua läpi ja rehellisesti sanottuna en jaksa mutta asiaan. Minusta uusi logo näyttää haukottelevalta kotikissalta, vanhassa kissalogossa oli vihaisen näköinen muriseva pantteri.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Mulle tulee mieleen tosta uudesta kissasta ihan se narrien kymmenen vuoden takainen irvinaama. Perseestä molemmat.

Mun puolesta tän kissan voisi heittää roskikseen ja laittaa ne tähdet sinne olkapäälle takaisin.
No ei kai nyt sentään mitään tähteä enää? Eikö se ollut joku Mobergin juttu ja sellaisena pysyköön.

Onhan tuo nähdyn perusteella tuollainen kiltti kotikissa, mutta jos sillä saataisiin kiltimpi imago ja vähän vähemmän vaikkapa sakkoja tällä kaudella ja tulevilla, se suotakoot. Kilpi on kuitenkin päälogona tästä etiäppäin.
 

Deus Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Maple Leafs, Packers
No ei kai nyt sentään mitään tähteä enää? Eikö se ollut joku Mobergin juttu ja sellaisena pysyköön.

Ei varmaan tarkoitettu sitä Frankin tähteä vaan perinteisiä kolmea nelisakaraa per hartia. Mallia voi vilkuilla KSB:n kilpipaidoista. Olisi ehdottomasti edistystä nykyiseen, koska tuo hartianseutu on tällä hetkellä aika pliisu. Toinen vaihtoehto olisi vetää hartia-kyynärpää -väli tummansinisellä, jolloin paitaan tulisi vähän kontrastia.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei varmaan tarkoitettu sitä Frankin tähteä vaan perinteisiä kolmea nelisakaraa per hartia. Mallia voi vilkuilla KSB:n kilpipaidoista. Olisi ehdottomasti edistystä nykyiseen, koska tuo hartianseutu on tällä hetkellä aika pliisu. Toinen vaihtoehto olisi vetää hartia-kyynäräpää -väli tummansinisellä, jolloin paitaan tulisi vähän kontrastia.

You got the point, IFK-tähtiä tässä kaipailin. Nyt kun hartiat on "tyhjinä", univormusta puuttuu ryhdikkyys. Eilisiltana Jokereiden paidassa hartianseutu näytti ainakin mun silmään ihan fiksulle. Siniselle pohjalle kolme nelisakaraista riviin, niin peliasu paranee kertaheitolla.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
You got the point, IFK-tähtiä tässä kaipailin. Nyt kun hartiat on "tyhjinä", univormusta puuttuu ryhdikkyys. Eilisiltana Jokereiden paidassa hartianseutu näytti ainakin mun silmään ihan fiksulle. Siniselle pohjalle kolme nelisakaraista riviin, niin peliasu paranee kertaheitolla.

IFK tähtiä hyvinkin, tietysti. Sama pää kesät talvet ja kun on vieläpä töissä, niin ei lanttu leikkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös