Petmanin veljekset Mikko ja Ville

  • 26 689
  • 108

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Varmasti on Peksin ja Markkasen papereissa M. Petman isolla. Näihin aikoihin näitä "ryöstöjä" tehdään, joten Kallen pitää olla tarkkana, mutta jos Petman SaiPan menee, niin en kyllä ketään siitä ala kritisoimaan. Jos suunta on Lukon tai SaiPan sijaan HIFK, TPS, Tappara, Kärpät niin sitten kyllä vituttaa. Myös Ilves on viime vuosina kunnostautunut näissä nuorten rekryissä, joten sekin voi olla yksi mahdollinen suunta.
Olen aina karsastanut hokemaa, että ”pelaaja päästettiin toiseen seuraan”. Ei siinä paljon mikään auta seuralta, jos pelaaja haluaa itse vaihtaa maisemaa, esim. isompiin ympyröihin. Minusta se on aivan ymmärrettävää urallaan eteenpäin hamuavalta pelaajalta.
 
Tämä on Petmanille kuudes kausi Lukon organisaatiossa ja sopimus on siis katkolla. Se on selvä, että muualla ollaan Petmanista kiinnostuneita. Jos Petmanin vaakakupissa painaa rooli ja isompi vastuu niin SaiPasta sitä voi olla tarjolla. Toisaalta uskon, että jos menestystä Petman janoaa (kukapa ei janoaisi) niin Lukossa jatko olisi varmasti hänelle itselleen hyvä ratkaisu.

Huomaan, että yksi asia Mikon pelissä on muuttunut, kun vertaa tätä päivää ja sitä hetkeä, kun Mikko pelasi ensimmäisiä pidempiä jaksoa Liigassa. Tuntui, että Mikko oli alemmissa ketjuissa vain sellainen pörrääjä kentällä ja hyökkäyspäässä ei ollut pelaaja joka tekee maaleja tai tehoja. Nyt tänä päivänä kuitenkin pelaa todella kovalla asenteella ja osaa myös tehdä maaleja. Lisäksi luistelu on todella hyvää Petmanilla.

Tulee kyllä varmasti rikkomaan viime kauden henkilökohtaisen maali- ja piste-ennätyksensä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen aina karsastanut hokemaa, että ”pelaaja päästettiin toiseen seuraan”. Ei siinä paljon mikään auta seuralta, jos pelaaja haluaa itse vaihtaa maisemaa, esim. isompiin ympyröihin. Minusta se on aivan ymmärrettävää urallaan eteenpäin hamuavalta pelaajalta.
Lukossa Petmanille on tarjolla menestysmahdollisuuksia ja kilpailua, kuten Tapparassa, HIFK:ssa, Kärpissä, TPS:ssa tai vaikkapa Ilveksessä ja ehkäpä KalPassa tai Pelicansissakin. Joten noihin ei niiden haasteiden takia tarvitse vaihtaa, ellei sitten vaan halua nähdä muutakin. Muissa seuroissa sitten taas olisi varmasti isompaa roolia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se maali tepsiä vastaan oli kyllä fantastinen; juuri syöttöhetkellä napautti puolustavan pelaajan mailan pois syötön tieltä ja sitten vaan läheltä ylös. Vähän sellaista koivulyösuomenfinaaliin-tyyppistä toimintaa.

Petman on liian hyvä nelosketjuun, mikä tietysti kannattajalle positiivista, ja hyvinhän nelonen on pelannutkin vaikka turhan paljon tuleekin vastahyökkäyksiä ja pitkiä pyörityksiä omiin.
 

#87-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kettu ja Pingviini
Se maali tepsiä vastaan oli kyllä fantastinen; juuri syöttöhetkellä napautti puolustavan pelaajan mailan pois syötön tieltä ja sitten vaan läheltä ylös.

Kiinnitin tuohon samaan huomiota. Ihan maailman luokan suoritus!!

Olen aina ihaillut Sidney Crosbyssä tuota vastustajan mailan siirtoa, juuri ennen syötön tulemista omaan lapaan. Myös Kucherovin olen nähnyt tekevän tuota muutamaan otteeseen. Taitavat maalintekijät änärissä tekevät näin ja nyt jumalauta meidän oma Jukka Hentunen tekee sen äijänsuolla. Sytyn!
 

Vanha haastattelu Petmaneista sekä heidän vanhemmistaan. Mielenkiintoista settiä taustojen takaa ja juttua esim. Lukko akatemiasta ja koulunkäynnistä. Suosittelen lukemaan!
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Harmi että molempien veljesten lopullinen breikkaaminen tapahtui/tapahtuu muualla.

Hienoja urheilijoita molemmat.

Mikko on näyttänyt tänä keväänäkin olevansa isojen pelien mies.
Ja ne mestaruuskauden maalit, niitä ei kukaan pois ota meiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös