Renegade kirjoitti:Tästä saa joku saa loistopelaajan Euroopan kaukaloihin, se on varma asia..mutta mihin joukkueeseen menee White!? Itse veikkaan silti Sveitsiä.
tant gredulin kirjoitti:Ikä ei minua ainakaan haittaa - päinvastoin, olen kaivannutkin jotain kypsempää kaveria. Jos vielä olisi isähahmo ja liideri olisin puolivälissä matkalla taivaaseen.
zoz kirjoitti:X - White - Salmelainen
Karalahti - Pikkarainen
Aijaijai!
tant gredulin kirjoitti:Ikä ei minua ainakaan haittaa - päinvastoin, olen kaivannutkin jotain kypsempää kaveria. Jos vielä olisi isähahmo ja liideri olisin puolivälissä matkalla taivaaseen.
Sammy kirjoitti:Vaikka ihan hyvältä vahvistukselta kuulostaakin niin ei nyt vielä liikaa riemuita(jos tuo aijaijai oli riemuitsemista)...Sen verran sekaisin on peli ollut ettei yksi White vielä tilannetta korjaa. Tokihan tuo ihan vahvistus olisi, mutta mitäs ne muut ketjut sit tekisivät? Menisivät edelleen päättömästi ympäri kenttää.
zamuel kirjoitti:Jos Lukolla onkin tavoitteena saada huono sentteri. Silloin tuo vaatimus pelaajasta, josta ei ole kilpailua toteutuisi helpommin. White on ihan vitivarmasti täysrampa reumaattinen juoppo kitaristi ja Laiho ei osannut odottaa kilpailua... Pena oli kuitenkin tarkkana faksinsa kanssa ja iski puskista.
L.I.N.K.K.U. kirjoitti:Tämä on taas niin sitä perus HIFK-kitinää. "Meille kaikki ja heti" ajattelua. Ei olla tyytyväisiä ennen kuin Pena ilmoittaa 2-3 huippuluokan värväystä kerralla. Monesta suunnasta on tullut jo viestiä, ettei ne markkinat olekkaan täynnä huippuvahvistukisa, vaikka NHL joukkueet ovatkin karsineet omia rostereita. Jos Pena kuittaa niiltä markkinoilta Whiten meille, niin suunta on mielestäni oikea, vaikkakin on vaikea usko, että yksi mies pystyy tätä kelkkaa kääntämään. Ensimmäisen värväyksen jälkeen seuraava on toinen värväys (hyvin yksinkertaisa matematiikka), eli on olemassa toinenkin tapa hankkia joukkueeseen kaksi hyökkääjä, kuin värväämällä ne molemmat kerralla, mutta sehän ei tietysti kaikille HIFK:n kannattajille käy.
Sammy kirjoitti:Tällä hetkellä en valitettavasti usko että vahvistukset pelkästään hommaa korjaa, mitä sitten jos meillä olisi huippu ykkösketju? QUOTE]
No mutta mentiihän 03-04 kaudella pronssiin asti käytännössä yhdellä kentällä, Pärssinen-Harkins-Kuhta. Mutta siis yleisesti ottaen olemme molemmat varmaan hyvin pitkälle samoilla linjoilla tämän hetkisestä tilanteesta.
jayton kirjoitti:Lähde?