Vahvistaa kyllä tuo "hieno" tempaus uskoani kaikkeen siihen mitä täällä on pelaajasta kirjoiteltu.Tuo tuulettelu oli helvetin hienoa nähdä.
E: sanamuoto
Vahvistaa kyllä tuo "hieno" tempaus uskoani kaikkeen siihen mitä täällä on pelaajasta kirjoiteltu.Tuo tuulettelu oli helvetin hienoa nähdä.
Ehkä parempi tosiaan jatkaa omalla laatikolla. Tästä onkin hyvää vauhtia kehkeytymässä jonkinlainen terapiaistunto oululaisille ja raumalaisille, joten jatkakaa toki!Sulla on tilannetaju samalla tasolla ihannoimasi pelaajan kanssa. Varmaan teillä siellä omakin ketju, jonne voit noita Pege best lapsellisuuksia kirjoittaa.
No, noinhan se meni. Tekee muuten asiasta vielä erikoisimman. Tiivola pelaa kelpo kauden ja sitten ratkaisuhetkillä heittäytyy kiukuttelemaan valmennukselle niin, että oksentaa samalla koko lajin päälle. Niin pahasti veti vielä herneet nenään, että koko seuraava kausi meni surffailuksi. Ja näemmä vieläkin on herneet nenässä, kun pitää edellisen kauden seuran kannattajille tammikuussa kiukkuilla. Ihme tyyppi, yök.Eikös se ollut Tiivolan ensimmäinen kausi, jonka lopulla huhujen mukaan toimivat Leskisen kanssa ”kapinakenraaleina”?
Tyylikäs poistuminen. Voivoi, en ihmettele, että Tiivola on sun suosikkipelaaja.Ehkä parempi tosiaan jatkaa omalla laatikolla. Tästä onkin hyvää vauhtia kehkeytymässä jonkinlainen terapiaistunto oululaisille ja raumalaisille, joten jatkakaa toki!
Näin minäki tuon muistan. Perusvarmaa tekemistä oli ensimmäinen kausi pääosin, sitte alko löysäkulleilu ja perseily. Niin käsittämätöntä joukkueelle ja logolle pelaamattomuutta illasta toiseen sen jälkeen, että hävetti. Sitten vielä kitinät päälle, kuinka kaikkia muita suositaan ja hänen ei anneta pelata jne jne..Eikös se ollut Tiivolan ensimmäinen kausi, jonka lopulla huhujen mukaan toimivat Leskisen kanssa ”kapinakenraaleina”? Sen jälkeen Leskinen lähti menemään ja Tiivola löysäili toisen kautensa eli viime kauden yksinään. Joka tapauksessa se eka kausi oli tosiaan pelillisesti parempi, ja sen alkupuolella vaikutti jopa paikoin vahvistukselta. Kauden loppua kohti välit Marjamäen kanssa taisivat mennä, minkä Tiivola antoi myös näkyä, eikä seuraavasta kaudesta tullut enää mitään, ei edes päävalmentajan vaihdon jälkeen.
Vahvistaa kyllä tuo "hieno" tempaus uskoani kaikkeen siihen mitä täällä on pelaajasta kirjoiteltu.
E: sanamuoto
Omasta mielestä turha provoaminen kuuluu kaljaliiga-tason pelaajille ja joukkueille. Kertoo epäammattimaisuudesta ja siitä että pelillinen anti ei oikein riitä. Sen hyväksyn, että vierasjoukkueen pelaaja, jolle kotifanit on koko illan viheltäny, suolannu ja nauttinu siitä ku kotijoukkue antaa runtua, maalin tehdessään näyttää yleisölle että "puhukaa nyt". Ihmettelisin kovasti jos meidän rivimies jonku lerppakulli-kavennuksen tehdessään näkis asiakseen lähteä Isomäen seisomakatsomolle öyhöttämään. Mutta tyylinsä kullakin.Toivon, että seuraavassa Porin pelissä joku Kärppäläinen huomioisi Ässäfanit ja heittäisi pientä provoa pelin aikana.
Ei tuolla korvien välissä kaikki ole ihan jiirissä
Ei kaveri ihan täysillä tunnu käyvän
Omasta mielestä turha provoaminen kuuluu kaljaliiga-tason pelaajille ja joukkueille. Kertoo epäammattimaisuudesta ja siitä että pelillinen anti ei oikein riitä. Sen hyväksyn, että vierasjoukkueen pelaaja, jolle kotifanit on koko illan viheltäny, suolannu ja nauttinu siitä ku kotijoukkue antaa runtua, maalin tehdessään näyttää yleisölle että "puhukaa nyt". Ihmettelisin kovasti jos meidän rivimies jonku lerppakulli-kavennuksen tehdessään näkis asiakseen lähteä Isomäen seisomakatsomolle öyhöttämään. Mutta tyylinsä kullakin.
Räme-keijoja harmittaa, samoin Lars Levin poppoota. Pegeltä 10+ suoritus siis.Todella noloa tällainen kommentointi. Ei kai nyt parit tuulettelut voi tähän tapaan päästä ihon alle?
Meni kyllä todella tunteisiin itselläni Raksilassa. Mr. Asennevamma tuulettelee hyödytöntä 3-1 -kavennusmaaliaan kannattajakatsomon suuntaan, saa koko hallilta haistattelut ja paria minuuttia myöhemmin Kärpät menee 4-1 edelle. En ole vieläkään toipunut siitä, miten pahasti loukkaannuin.Ihanaa lueskella, miten Pege menee tunteisiin.
Tiivolan saldo plusmiinuksissa on tällä kaudella -5. Lukema on kolmanneksi huonoin ässähyökkääjistä. Ollaanko Porissa tyytyväisiä Tiivolan puolustuspelaamiseen?tällä hetkellä pelaa yhtä hyvää kiekkoa kuin edellisellä Ässä kaudellaan joka johti kutsuun MM koneeseen
Olen kyllä ainakin itse ollut Tiivolan oman pään peluuseen hyvin tyytyväinen, alivoimalla Ässien ehkäpä paras hyökkääjä Fabren ja Juholan ohella. Välillä tulee sellaisia outoja nukahduksia, ja välillä palaa kyllä päreet Pegeen mutta enimmäkseen itse ja ymmärtääkseni suurin osa Ässäfaneista on ollut tyytyväisiä Pegeen. +/- ei ole kovin luotettava tilasto, itse en anna sille kauheasti painoarvoa paitsi jos on jompaan kumpaan suuntaan huomattava heilahdus.Tiivolan saldo plusmiinuksissa on tällä kaudella -5. Lukema on kolmanneksi huonoin ässähyökkääjistä. Ollaanko Porissa tyytyväisiä Tiivolan puolustuspelaamiseen?
Pisteissähän peluri on ihan mukavasti neljänneksi tehokkain ässä.
- - -
Minä ainakin ymmärrän, että pelaajat pelaavat välillä huonompia kausia.
Sen sijaan siinä Tiivolan aiemmin lausumassa, kärppäajan valmennusta suolanneessa lausunnossa oli siltojen polttamisen makua.
Jos olet poistunut paikalta mehevät rahatukut taskuissasi, niin onko siltojen roihuttelu kovin ammattimaista? Toki kukin tyylillään, eihän se laitonta ole :).
Vähän asian vierestä:Olen kyllä ainakin itse ollut Tiivolan oman pään peluuseen hyvin tyytyväinen, alivoimalla Ässien ehkäpä paras hyökkääjä Fabren ja Juholan ohella. Välillä tulee sellaisia outoja nukahduksia, ja välillä palaa kyllä päreet Pegeen mutta enimmäkseen itse ja ymmärtääkseni suurin osa Ässäfaneista on ollut tyytyväisiä Pegeen. +/- ei ole kovin luotettava tilasto, itse en anna sille kauheasti painoarvoa paitsi jos on jompaan kumpaan suuntaan huomattava heilahdus.
Perus Tiivola kausi menossa, pisteitä se 25-30p. 2C paikalta voisi toivoa enemmän, mutta Tiivola antaa Ässille muuten aika paljon niin en tuosta huolestu.
Noista kommenteista olen tavallaan samaa mieltä, vähän outoja kommentteja kun miehellä itsellään ei mennyt hyvin. Ymmärrän silti Tiivolan pointin niissä, ja ymmärrän täysin miksi Oulussa niistä kiivastuttiin.
Tiivolan pointti kommenteissaan taisi olla siirtää vika jonnekin pois itsestään. Se haluton löysäkulleilu kakkoskaudella oli tietenkin Kärppien, valmennuksen ja Oulun syytä. Se että ammattipelaaja ei edes yritä pelata palkkansa edestä, niin ei se missään tapauksessa voi olla pelaajan vika.Noista kommenteista olen tavallaan samaa mieltä, vähän outoja kommentteja kun miehellä itsellään ei mennyt hyvin. Ymmärrän silti Tiivolan pointin niissä, ja ymmärrän täysin miksi Oulussa niistä kiivastuttiin.