Viestin lähetti Mack
Ja viime kevään AHL-playoffeissa teki 13 pistettä mutta AHL onkin vain Mestistasoa...
Niin, jos kaveri on AHL-pleijareissa tehnyt 13 pistettä, niin SM-liigassa hän tekee varmasti vähintään yhtä paljon.
Ihan vain sen takia, että SM-liigan playoffithan ne ovat näytön paikka NHL:ää ajatellen, eikä suinkaan AHL-pleijarit...?
En tiedä, mitä matseja olet Sarnolta nähnyt (muitakin kuin eilisen tv-pelin?), mutta itse ainakin olen nähnyt mieheltä jo ihan riittävästi selkä-suorana-surffailua.
Tosin kuten ketjussa on jo mainittukin, niin kahdessa viime pelissä Sarnon ratkaisut ovat tuoneet pisteitä, hyvä näin. Sitä minä haluankin. Kaveri "vastasi" tähän ketjuun parhaalla mahdollisella tavalla...
Mielestäni keskustelu tästä aiheesta ei ole kaikin osin turhaa ruikutusta tyyliin "niin tai näin, aina väärin päin", sillä muistissa on liian hyvin Laddyn edesottamukset - runkosarjassa pistetehtailua ja maagisia iltoja, playoffeissa unten mailla.
Mutta eihän tässä enää vaihtoehtojakaan ole, joten pakko luottaa Sarnon kevääseen. Toivon todella, että voin keväällä naureskella niille epäilyksille, joita tässä on esiin tuotu puolin ja toisin.