Mainos

Peter Regin narripaitoihin!

• 147 872
  • 544
Olen ihmetellyt että miksi sitä mailaa pitää tuossa tilanteessa väkisin mennä nostamaan? Tuleeko siitä toiselle harmi vai onko sitä hirmuinen apu puolustukselle?

Regin on kyllä ollut hyvä. Pitkästä aikaa.

Varmaan sama kuin maalivahdeilla, kun kopsautellaan mailalla nilkoille maalin edessä. Pikku ärsytystä yritetään luoda. Toki maalivahdit tekee sitä siks myös, että pelaajat ei tulis maskiin.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkukaudesta vielä mietin mahtaako Regin enää palata vanhalle tasolleen ja olin jättämässä miestä ilman jatkosopimusta. Kuinka väärässä sitä voikaan olla...

1+1 vuoden pahvia, Kapteeni jatkakoon, tässä on meidän toinen kärkisena myös ensi kaudelle.

Gemondo

Jäsen
Tarkoitin, että Reginistä jää sen verran massia, että saadaan joku oikeasti pätevä sentteri. Miro Aaltonen on muuten alkanu seuraamaan Jokereita IG:ssä ;)

Pisti tämä viesti vienosti hymyilyttämään tämän iltaisen näytöksen jälkeen.

Tänään näki Miro Aaltonen lähietäisyydeltä miltä näyttää oikeasti pätevä sentteri.

Kentällä selvityjistä ei pitäisi tehdä kapteenia vaikka olisi kentän ulkopuolella timanttia. Väärä valinta.

..Vaikka ei kapteenin natsoja selvästi ansaitsekaan.

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Regin on oikeastaan tällä hetkellä vain puolustava sentteri. On mulla vielä pieni lapsenomainen usko että kyllä ne jalat rupeaa kohta käymään vanhaan tapaan, mutta aika pitkään on jäällä viilettänyt tämä nykyinen versio Reginistä. Jos ison ja vanhenevan miehen jalat eivät yksinkertaisesti enää rupea toimimaan entiseen malliin, pitäisi Peterin kehitellä joku muu tapa liikuttaa kiekkoa kuin vispata kolme tuntia paikoillaan ja sen jälkeen luopua kiekosta.
Heh, tässä omat terveisini treenipelien ajalta. Voin myöntää toivon paremmasta jo lähes menneen.

Erittäin ilomielin totean olleeni väärässä. Kapteeni on löytänyt jalat ja itseluottamuksen takaisin ja tulosta tulee. Tälle miehelle suo kaikki onnistumiset hankalien kausien jälkeen.

Vielä pari sentteri-ihmettä toivelistalla:
1) Kontiolan löytää jalkansa ja pärjää edes jotenkin pudotuspeleissä.
2) Mika Niemelle tehopiste.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Joukkueen palkkakunkku ja kapteeni johtaa joukkoja edestä.. Tässä nyt on jo pari vuotta katsottu tätä menoa eikä se tuosta paremmaksi enää muutu näköjään. Jos on joukkueen kallispalkkaisin pelaaja odottaisin muutakin kuin olla kopissa ihan kiva kaveri.

Sori Peter. Kuinka mukavaa olla väärässä. On kyllä huikea tuo ykkösketju. Älä vaan Marjis Mee rikkomaan sitä!

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

Vieläkin hankala uskoa, että jopa Hesari kirjoittaa posia KHL-Jokereista nykyään.

Artikkelin loppupäässä oli jatkon kannalta lupaavalta vaikuttavaa tekstiä kapteenilta:

”Tietenkin haluaisin jatkaa. Rakastan tätä seuraa. Olen ollut täällä pitkän aikaa, mutta vaikka olisin tiennyt kesällä, etten jatka, yrittäisin parhaani joka pelissä.”

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Artikkelin loppupäässä oli jatkon kannalta lupaavalta vaikuttavaa tekstiä kapteenilta:

”Tietenkin haluaisin jatkaa. Rakastan tätä seuraa. Olen ollut täällä pitkän aikaa, mutta vaikka olisin tiennyt kesällä, etten jatka, yrittäisin parhaani joka pelissä.”
Pitää vaan toivoa, ettei Kurrin suomalaistumisteema aja Reginin edelle. Viisi vuotta samassa joukkueessa on nykypäivänä enemmän poikkeus kun sääntö. Nyt varsinkin kun Regin on saanut pelistään kiinni, en näe yhtäkään syytä miksi Reginille ei tehtäis jatkoja. Toki palkasta pitää hieman tinkiä. Hieno mies ja hieno pelaaja. Niin Jokereiden näköinen mies kun olla ja voi. 1+1 mallinen sopimus toivomuksissa.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse pidän Reginiä tällä hetkellä 2-sentterin kakkosvaihtoehtona ensi kaudelle. Jos tilalle löytyy 23-27v snadin NHL&KHL-kokemuksen omaava sena, niin se kuulostaisi paremmalta. Tottakai Reginin ura Jokereissa ja tämä kausi puhuu jatkon puolesta.

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Ai että joukkueen kapteeni joka pelaa lähes huipputasollaan vaihdettaisiin arpaan vaan iän takia. Nuorentaa pitää joukkuetta mutta ei näin.

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä herraa olen kritisoinut usein ja nyt todella kysytään miehen johtajuutta. Tänään otti aivan typerän turhautumisjäähyn, viime vuonna ratkaisupelissä oli sysipaska ja istui kymppiä suunsoitosta. Toinen tehtävä olisi laittaa maamies Jensen kuriin.

Taso on noussut huomattavasti viime kausista ja jalka liikkuu loistavasti. Nyt vielä pitäisi saada pää kestämään.

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä herraa olen kritisoinut usein ja nyt todella kysytään miehen johtajuutta. Tänään otti aivan typerän turhautumisjäähyn, viime vuonna ratkaisupelissä oli sysipaska ja istui kymppiä suunsoitosta. Toinen tehtävä olisi laittaa maamies Jensen kuriin.

Vaikken muuten lähdekään perkaamaan tuomarilinjaa niin Reginin jäähy olisi pitänyt jättää viheltämättä. Olen itse diggaillut sitä että kippari laukoo ja aika täpäkästikin vielä. Tänään tälläsi YV:llä tolppaan. Siellä on nyt parissa viime ottelussa ollut pari muuta kingiä jotka alisuorittavat selvästi raikkaammin.

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Hei capitano mihin helvetin peliin teillä riittää nälkää jos ei sarjan katkaisupeliin G5 kotiykeisön edessä? Kysyy epätietoinen.

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Regin vetää hyvää kautta. 1+1 voi tarjota.

Regin on lähellä sopimusta Malmön kanssa. Toki Jokereidenkin kanssa kuulemani mukaan neuvottelee.

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Joo jos tää mokataan niin kapteeni voi jatkaa eteenpäin. Ehkä meillä löytyy jopa joukkueen sisältä parempiakin liidereitä.

Niin mukava mies kuin Regin onkin, ei tämä tanskalainen ole Marjamäen joukkueeseen tarpeeksi uskottava liideri. Eikä taida olla edes voittajaluonne.

Kävi tällä kaudella miten kävi (odotan voittoa viimeistään perjantaina, Ska-sarjasta kaksi voittoa kova temppu), ensi kaudeksi voi toivotella hyvät jatkot.

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos tämä sarja puppeloidaan ja Regin jatkaa tyypillistä mussutustaan tuomarille, voi vain toivoa ettei tätä(kään) sankaria tarvitse Helsingissä katsella enää ikinä.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Jos tämä sarja puppeloidaan ja Regin jatkaa tyypillistä mussutustaan tuomarille, voi vain toivoa ettei tätä(kään) sankaria tarvitse Helsingissä katsella enää ikinä.

Eiköhän siellä olisi mahdollisen perjantain tappion jälkeen heti maanantaina Kurri järjestänyt tiedotustilaisuuden missä kertoo, että vkl aikana asiat analysoitu läpi ja Marjamäelle on tehty 3v jatkosopimus sekä Kalniksen ja Reginin soppareita on jatkettu samat 3v.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@SirKepola älä nyt kun täälläkin puoli palstaa huusi, että kyllä Kalnins riittää pleijareissa. Se mihin väitteen perustavat, en tiedä. Pari hyvää runkosarjapeliä, 92% tai iso voittomäärä ei ole evidenssi. Edelleen:pleijarit on täysin eri kisat.
Asia nro 1 ensi kaudelle pitäisi olla solidin 1mv:n rekry. Pitäisi olla jo nimi alla. Ja ei enää alimittaisia veskoja kiitos.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
älä nyt kun täälläkin puoli palstaa huusi, että kyllä Kalnins riittää pleijareissa.
Voi se edelleenkin riittää.

Tuskin kukaan vakuuttelijoista uskoi, että valmmennus on niin typerä, että peluuttaa Kalnisin rikki? Meinaan, että riittää paljon paremmin, kun peluutuksessa runkkarissa olisi ollut joku tolkun häivä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy