Pete Suonpää jatkaa Sportissa

  • 2 936
  • 6

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Eiköhän avata taas uusi ketju, kun siihen on täällä rakennettu hieno mahdollisuus. Jos tässä jauhaisi Petestä ja sen uudesta sopparissa ja tuolla kausiketjussa koko joukkuetta koskevaa juttua. hä HÄ?

Peten jatko on hieno juttu. Joukkueen leadereita ja tehokas pelaaja. Ykkösketjun kamaa, joka Mestis-joukkueessa. Pete on sellainen pelaaja, jonka mahtumattomuus liigaan on mielestäni yllättävää. Hänessä kun on ominaisuuksia joiden luulisi houkuttavan monia jengejä. Nopeutta, kovuutta, röyhkeyttä, asennetta ja hyvä laukaus jne. Tuo asennehan Petellä menee ajoittain yli ja turhia jäähyjä tulee. Se ja loukkaantumisherkkyys on mielestäni hänen ainoat heikkoutensa.

Pete on yksi harvoista muualta tulleista, jotka saa varauksettoman hyväksyntäni. Siitäkin huolimatta, että Pete olisi vahvasti jo siirtymässä pois Sportista.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Hyvää Juhannusta kaikille!!!!!

Tässä tuli tämän Juhannuksen paras uutinen!!!

Hienoa, että Pete jatkaa meillä!!!
 

Gianfranco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onneksi olkoon, Vaasa! Itse uskoin jo Peten suuntaavaan muille maille (=Ruotsiin), mutta loistava "kaappaus" Sportilta. Ei nyt ehkä ihan "pommi", kun ukko kuitenkin on jo jonkun aikaa kulmilla pelannut, mutta hyvää esimerkkiä kuitenkin Mikkelin suuntaan... Täytyy sanoa, että Sportilla alkaa pakka olemaan hyvässä kuosissa ja jos ei nyt ihan ihmeitä satu, niin hallitseva mestari saa kyllä lähteä haastajana kauteen...

Kuten mendieta totesikin, on aika ihme juttu, ettei Pete ole mahtunut liigarinkeihin mukaan. Liekö syynä sitten tosiaan loukkaantumisherkkyys, mutta itse olen jo Kiekko-Vantaan ajoista saakka pitänyt miehen pelityylistä ja tehokkuudesta.
 

Rocco

Jäsen
Näköjään Petellä on tuplarooli joukkueessa... Pukukopissa treenien jälkeen puku päälle ja markkinointihommiin! Hienoa sinänsäkin koska ainahan opiskeluja helpottaa kokemus työelämästä. Ja varsinkin kun saa tehdä töitä kiekon ehdoilla Sportissa... Hienosti hoidettu Sportin johdolta!!! Petellä on myös avopuoliso Vaasasta, joten eikähän se kaulin ollut myös yksi syy mikä pitää miehen täällä.

Olen aivan v**un tyytyväinen että Petteri "Pete" Suonpää jatkaa Sportissa! On se Pete niin äijä pelaaja!!! LOO LO LOO!!!
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Loistavaa.Itse olin varma että Maverick siirtyy muualle pelaamaan, onneksi olin väärässä.Täytyy myös antaa tunnustus Jari Välimäelle joka on ennen sopimuskauden alkua tehnyt aivan mahtavaa työtä Sportissa, ainakin kun verrataan Juhaniin.Ammattilainen sanon minä.

Joka tapauksessa, Mokoman sanoin:tästä on hyvä jatkaa.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Onneksi Pete jatkaa. Tärkeä mies Sportille, ensi kaudella ilmeisesti myös jään ulkopuolellakin. Yksi suosikkipelaajistani Sportissa.

Ihme ettei lähtenyt liigaan. Olin ihan varma, että joku joukkue tarjoaisi sopparia mutta näin ei onneksi käynyt.

Edit: Onkohan ihan sattumaa, että Suonpään soppari julkistettiin ja pari tuntia myöhemmin Virtalan jatko Kajaaniin? Onkohan Sport neuvotellut Virtalan kanssa?
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kiitos Pete!

Todella hieno uutinen! Toki itselle ei yllätys. Kun alkoi viipymään dreidaus ulkomaille niin jatko Sportissa alkoi näyttää selvältä. Mendietan kanssa samaa mieltä, että jäähy/loukkaantumisherkkyyttä lukuunottamatta mestiksen ykköshyökkääjiä. TODELLA tärkeä pelimies Sportille. On se hienoa nähdä näitä pelaajia, joille raha ja kunnia ei ole kaikki kaikessa, kuten varsinkin "tuomiopäivänkaksikko" Pete ja Pate :)

Mielenkiintoinen uutinen myös tämä tehtävä markkinoinnissa, missä Pete hyödyntää koulutustaan. Saattaa viitata siihen, että jatkoa Vaasassa seuraa pitempäänkin?

Gianfranco kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Sportilla alkaa pakka olemaan hyvässä kuosissa ja jos ei nyt ihan ihmeitä satu, niin hallitseva mestari saa kyllä lähteä haastajana kauteen...

Jaahas, sitä jo psyykataan ja yritetään eroon ennakkosuosikin paineista ;)
Mielenkiintoista katsoa, miten tuo Jukureiden rosteri kehittyy. Nyt tulleet pelaajat ovat kaikki ainakin suht kovia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös