Sellainen peli tällä kertaa, mutta kuten sanoin pienestä ovat kiinni. Rinta-Aholta onnistunut heiton vastaanotto niin Vimpeli olisi vienyt pelin ja jos Korhoset olisivat varmistelleet Mäkelän läpilyöntiin(joka oli muuten todella hyvä) niin superia + kotaria ei olisi tarvittu. Sotkamo kuitenkin otti ansaitun voiton, mutta mielestäni kovin korkealle pelilliseltä tasoltaan itse ottelu ei noussut.
Vimpeli oli aivan onneton rakentelemaan tilanteita, kotiutukset kyllä toimivat, mutta tilanteiden rakentelu oli suorastaan luokatonta. Se toimimaan huomenna ja kotitukset samaan malliin niin voitto on hyvin lähellä. Kohosen ei tarvinnut erityisemmin pelata kun Vimpeli lähinnä itse sössi kaikki tilanteensa ihmeellisiin ratkaisuihin ja epäonnistuineisiin suoritukseen, pisteet toki kopin otosta ja kahdesta palosta. Vimpelistä jäi myös mieleen ulkopelivirheet kiinniotoissa/heitoissa, ilman niitä Sotkamo ei olisi saanut ensimmäisellä jaksolla saanut juoksua ja ottanut voittoa. Näkyy myös siinä, että Vimpeli voitti kärkilyönnit, mutta Jymy kolmostilanteet.
Sotkamollakin olin mielestäni todella suuria ongelmia etenkin kotiutuksissa, tilanteita tuli tarpeeksi mutta kotiutuksissa kukaan ei oikeastaan ottanut vastuuta pelin aikana kun yhden kerran ja silloin Korhonen ja Orava onnistuivat. Ulkopeli tuntui toimivan ihan kiitettävästi, mutta Oravaa vietiin siinäkin useaan otteeseen ja ei kyllä sinänsä yllätä kun miehen otteita seurannut jo pitemmän aikaa.
Kokonaisuudessaan todella paljon turhia virheitä molemmille ja ei mielestäni ollut millään tasolla pesäpallon suurta juhlaa. Kaiken kruununa äsken mainitsemalleni oli eritoten Vimpelin osalta kotiutuslyöntikilpailu ja parempi etten totea siitä yhtään enempää. Toivottavasti huomenna olisi hieman parempitasoinen peli, itsessään peli tarjosi penkkiurheilijalle varmasti tarpeeksi jännitystä. Yleisömäärä oli myös yllättävän pieni