PES 6

  • 22 642
  • 131

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Pari pahaa... Minne ihmeeseen Master leaguessa menevät nuo PES-shopista ostettavat hidden/classic playerit? Oppaan mukaan niiden pitäisi olla samassa paikassa, missä on muistaakseni ainakin nuoria pelaajia ja maajoukkuepelaajia, mutta eipä näy. ML:n alkuasetukset on katsottu läpi ja niiden ei pitäisi estää pelaajien käytettävyyttä ko. modessa.
Toinen tiedustelu koskee samoja PES-shopin kavereita, eli onko millään koodilla yms. mahdollista saada joko koko peskauppa käyttöön tai älytön määrä PES-pisteitä? Ei millään jaksaisi hakata kaikkea mahdollista läpi ennen kuin saa kokoon ne kymmenettuhannet pongot, joilla pelaajien ja classic jengien hankkiminen onnistuu...

Kyse siis PS2 versiosta...

Ainakin mulla pelaaja näkyy "vapaissa pelaajissa". Mutta mulla on nyt sellainen ongelma että, mulla näkyy siellä vain Valderrama. Kumminkin parikymmentä muutakin pelaajaa on ostettu. Syö miestä kun ei pääse Eusebio'a testailemaan. Nyt ollaan pari transfer windowta katteltu, mutta vallu se siellä vaan seisoo.

Onko muilla tehnyt samaa?
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ainakin mulla pelaaja näkyy "vapaissa pelaajissa". Mutta mulla on nyt sellainen ongelma että, mulla näkyy siellä vain Valderrama. Kumminkin parikymmentä muutakin pelaajaa on ostettu. Syö miestä kun ei pääse Eusebio'a testailemaan. Nyt ollaan pari transfer windowta katteltu, mutta vallu se siellä vaan seisoo.

Onko muilla tehnyt samaa?

Kannattaa ottaa se huomioon, että jos olet ostanut ne classic playerit vasta sen jälkeen kun olet aloittanut Master Leaguen, niin ne ei tule saataville kesken pelin, vaan sinun pitää aloittaa uusi ML, mikäli haluat saada kaikki vanhat pelaajatkin käyttöön, jotka olet ostanut shopista. Esim. jos olet ostanut vain Valderraman ennen ML:n aloittamista, niin se on siellä myöskin saatavilla transfer windowin aikana. Muuta selitystä en kyllä oikein keksi tässä tilanteessa.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämän takia allekirjoittanut jouttuu miettimään Fifa:n ostamista, kun se ihan ok pelattava oli tänä vuonna ja siinä kuitenkin se liigojen imu ihan toista luokkaa.

Ei sillä pelattavuudella ole kyllä mitään tekemistä PESsin tason kanssa, joten tuota FIFAn ostamista voi huoletta siirtää vuosia eteenpäin. Tietysti oikeat liigat (mm. sarjakauden aikaiset eurocupit jne) olisivat viihteellisyyden kannalta todellinen huippujuttu, mutta jos pitää valita lisenssin ja pelattavuuden väliltä, niin ei tarvitse harkita sekuntiakaan. EA on sössinyt sekä jalkapallon että jääkiekon mallintamisen aika täydellisesti viime vuosina, eikä niitä pelejä pelaisi kukaan ilman täydellisiä lisenssejä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Ei sillä pelattavuudella ole kyllä mitään tekemistä PESsin tason kanssa, joten tuota FIFAn ostamista voi huoletta siirtää vuosia eteenpäin. Tietysti oikeat liigat (mm. sarjakauden aikaiset eurocupit jne) olisivat viihteellisyyden kannalta todellinen huippujuttu, mutta jos pitää valita lisenssin ja pelattavuuden väliltä, niin ei tarvitse harkita sekuntiakaan. EA on sössinyt sekä jalkapallon että jääkiekon mallintamisen aika täydellisesti viime vuosina, eikä niitä pelejä pelaisi kukaan ilman täydellisiä lisenssejä.

FIFA on kuitenkin mennyt selvästi eteenpäin ja se miksi ostamista harkitsen johtuu juurikin PES:n joka vuotisesta huonosta syvyydestä. Siis ei itse pelissä tapahtuvista tapahtumista, vaan sen ympärillä. Ainoa mitä jaksan PES:ssä pelata on liiga ja joskus MM-kisoja, mutta lähinnä se on juuri liigaa. Näinpä esim. yhden seuran pelaamista ei tule kovinkaan paljoa, vaan se on lähinnä yksittäisiä otteluita. Master League on iso vitsi ja muutenkin seurojen vähäisyys(ja samalla pelaajian) syö pahasti intoa pelata PES:ä niin usein kun itse pelattavuus antaisi syytä.

Siispä FIFA jos menee taas eteenpäin ja siinä on luvatussa määrin lisenssejä tulee se mahdollisesti ostettua PES:n lisäksi ja voi jopa viedä enemmän aikaa, vaikka pelattavuus ei olekkaan PES:n tasoa ollut.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kannattaa ottaa se huomioon, että jos olet ostanut ne classic playerit vasta sen jälkeen kun olet aloittanut Master Leaguen, niin ne ei tule saataville kesken pelin, vaan sinun pitää aloittaa uusi ML, mikäli haluat saada kaikki vanhat pelaajatkin käyttöön, jotka olet ostanut shopista. Esim. jos olet ostanut vain Valderraman ennen ML:n aloittamista, niin se on siellä myöskin saatavilla transfer windowin aikana. Muuta selitystä en kyllä oikein keksi tässä tilanteessa.

Se siinä onkin, että ostin Valderramankin kesken kauden. Muuten olisi ollut järkeäkin tuossa. Ostin Valden ennen puolen kauden negotiationeita (pelaan toista kautta), sen jälkeen ostin lisää kun nuo negotationit olivat kesken ja kun pelaajia ei ilmestynyt niin ajattelin, että kauden loppu negotiatioihin ne ilmestyy, mutta ei.

Olisi ihan hyvä tietää vaan, että kannattaako niitä odottaa seuraavaan puolen kauden neuvotteluihin, vai kannattaako aloittaa uusi peli?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös