Täytyy myöntää, etten osannut yhtään tuossa odottaa mitään. Ekan jälkeen vähän alkoi nousta toivo.Helvetin kova nousu Porilta, liekkö kovin moni tuohon 0-2 tilanteessa uskoi. Voi olla kovat mestaruusbileet.
Aina ei voi voittaa ja sehän tylsää olisikinPettymys on niin suuri ettei ole motivaatio yhtään mihinkään, moneen kuukauteen.
Kivipellolta aika mieletön matsi.
Ei tietenkään voi mutta helvetin suuri häpeä tämä on.Aina ei voi voittaa ja sehän tylsää olisikin
Ei tietenkään voi mutta helvetin suuri häpeä tämä on.
Mietitäänpä sitä, kuinka suurena suosikkina Kirittäret kauteen lähti. Häpeä on ja pettymys on todella suuri. Tätä tappiota en hyväksy ikinä.Voi jestas.
Jokunen voitto on omalla suosikkijoukkueellanikin, mutta en minä sitä häpeänä pidä, jos joskus tulee tappioita. Se on kuitenkin todennäköisempää kauden alkaessa, että mestaruutta ei voita kuin, että sen voittaa.
Voi jestas.
Jokunen voitto on omalla suosikkijoukkueellanikin, mutta en minä sitä häpeänä pidä, jos joskus tulee tappioita. Se on kuitenkin todennäköisempää kauden alkaessa, että mestaruutta ei voita kuin, että sen voittaa.
Ketään ei kiinnosta.Mietitäänpä sitä, kuinka suurena suosikkina Kirittäret kauteen lähti. Häpeä on ja pettymys on todella suuri. Tätä tappiota en hyväksy ikinä.
Noh noh, on totta että mestaruus oli ainoa tavoite, mutta en saa tästä häpeää millään päälle. Pettymystä totta kai, mutta ei häpeää.Mietitäänpä sitä, kuinka suurena suosikkina Kirittäret kauteen lähti. Häpeä on ja pettymys on todella suuri. Tätä tappiota en hyväksy ikinä.
Oletpas sä oikein ihana ihminen…Ketään ei kiinnosta.
Onnittelut Porille mestaruudesta! Huomenna mennään vielä miesten game 5.
Jos ei ole nälkää metsästää aina mestaruutta niin silloin on aika lopettaa pelaaminen.Ajatellaan posin kautta Jyväskylässäkin: nyt on aitoa nälkää lähteä metsästämään mestaruutta ensi kaudeksi. Nyt lähtökohta oli ähky, kun kolmen mestaruuden päätteeksi olisi pitänyt vahvistuneen joukkueen metsästää se neljäs.
Ainiin Kirittäret hävisi, aivan unohtui kun kahtoo Porin juhlimista. Ehkä toiset nauttii nyt Porin juhlimista ja sitä että sitä mestaruutta on haettu, kun Kirittärillä noita mestaruuksia taitaa olla viime vuosilta. Ketääään kiinnosta vaikka Kirittäret nyt hävisi. Onnea Pori!Oletpas sä oikein ihana ihminen…
No näinhän siinä juuri kävi. Kirittäret lopetti pelaamisen ja Pori nappasi mestaruudet. Pyyhi kyyneleet ja katse kohti ensi kautta.Jos ei ole nälkää metsästää aina mestaruutta niin silloin on aika lopettaa pelaaminen.
Jos täällä saisi sanoa ihan mitä tahansa niin sanoisin mut jätänpä nyt sanomatta. Todella ilkeitä olette…Ainiin Kirittäret hävisi, aivan unohtui kun kahtoo Porin juhlimista. Ehkä toiset nauttii nyt Porin juhlimista ja sitä että sitä mestaruutta on haettu, kun Kirittärillä noita mestaruuksia taitaa olla viime vuosilta. Ketääään kiinnosta vaikka Kirittäret nyt hävisi. Onnea Pori!
Paskat sanon minä.No näinhän siinä juuri kävi. Kirittäret lopetti pelaamisen ja Pori nappasi mestaruudet. Pyyhi kyyneleet ja katse kohti ensi kautta.
Jos täällä saisi sanoa ihan mitä tahansa niin sanoisin mut jätänpä nyt sanomatta. Todella ilkeitä olette…
Se on sun juttusi sitten. Mä oon tällainen eikä mulle todellakaan tarvitse olla sen takia ilkeä.Jymyki ois voinu voittaa 7-mestaruutta putkeen,ei onneksi voittanut. Veto oli parempi muutama vuotena ja ansaitsi mestaruutensa. Sen jälkeen Joma. Suon mielellään muillekin mestaruuksia ja samoja fiiliksiä mitä itse on fanina saanut kokea.
Jotenkin semmoinen kutina, että juurikin näistä kahdesta jompikumpi ja huomisen voittaja pokkaa molemmat.Aika mieletön on ollut myös Puhtimäki. Veikkaan vuoden lukkarin olevan myös vuoden pesäpalloilija.
Anteeksi, mutta ei täällä ole kukaan ollut sulle ilkeä.Se on sun juttusi sitten. Mä oon tällainen eikä mulle todellakaan tarvitse olla sen takia ilkeä.
”Enhän minä mitään ole tehnyt”Anteeksi, mutta ei täällä ole kukaan ollut sulle ilkeä.
Onnea poriin ja jyväskylä ensi vuonna sitten kovempana jos mestaruuden meinaatte voittaa.”Enhän minä mitään ole tehnyt”
Pettymys on niin suuri ettei ole motivaatio yhtään mihinkään, moneen kuukauteen.