Pesäpallo – liveseuranta

  • 744 961
  • 18 574

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Oli kyllä täysi farssi tuo 2-0 -juoksun tuomio. Mutta on myös Kopla taas niin aneemisen paska, että eiköhän tässä ole tämä ottelupari taputeltu jo pikkuhiljaa.
Nythän se nähdään lähteekö avausmatsin kaava toistamaan itseä.. Aika vastaavassa tilanteessa oltiin silloin kolmanteen vuoropariin tultaessa. Tosin nyt ei ole (onneksi) Kodea messissä.. :D
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Tietääkö Vedon miehet miksi ei ole selostajaa ja kommentaattoria?
En ainakaan minä tiedä, muuta kuin että edellisen matsin yhteydessä ilmoitettiin, että tämä on viimeinen selostettu matsi tälle kautta. Tosin mun mielestä tämä menee ihan hyvin näinkin, kaikki selostajat/kommentaattorit mitä saaressa on ollut, ei ole ollut parasta A-luokkaa. Puhumattakaan kun joissain matseissa sekoiltiin monen kameran & zoomauksien kanssa..

Ei jumalauta, Isoketo ei saa suht selvää paloa ja palloa kiinni kolmosella, pallo jokeen ja Koplalle ilmaiseksi elintärkeä kavennusjuoksu.. Edelleen toistaa itseään avausmatsista. Tätä tahtia saa L.Vihriälä tulla takaisin ulkopeliin, Minin tilalle.
 

Mleknoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Vimpelin Veto
Oliko Isokedolta toinen häpläys kolmospesällä kiinniotossa kolmeen vuoroon. Tällä kertaa pallo jokeen ja pinna vastustajalle. Eikö sinne saada ketään ottamaan palloja kiinni tai edes pysäyttämään niitä…
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Korjaussarja hoitaa taas peli tasoihin. Toki vimpelin avustuksella tuli eka. Otan vastaan.
Jep... Alkaa menemään kuula jumiin näin valkosinisten lasien läpi katsottuna Isoketoon. Avausvuoroparissa lahjoitti tilanteen päälle ja nyt pinnan ja siitä painostuksen päälle Koplalle. Kutakuinkin tuohon asti oli homma lähes täysin näpeissä. No, Vedolla tasoittava vuoro.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sieltä se KoPLa tuli pinna kerrallaan tasoihin. Mietinkin tuossa 2T, että huolimatta 2-0 johdosta niin kärkipäästä kolme epäonnistunutta kotiutusta on tehotonta ja jättää jakson vielä auki.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Vimpeli vajosi Kouvolan tasolle. Aivan uskomatonta paskaa kyllä välieräpeliksi tämä, eikä edes keliä voi syyttää.
 

Mleknoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Vimpelin Veto
Ja sieltä Heikkala päättää hölkkäillä kotiin välierässä 2-2 tilanteessa. Kylläpä menee hermot tähän peliin. Miksi Mäkelällä jätetään viimeiseen kun pelataan kakkoskärjestä. Aivan täyttä kuraa…
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Mutta joo, Koplan kakkoskärki on kova, tai siinä on tuota pelotetta/taipumusta taikoa pinnoja välillä kuin tyhjästä.

Heikkala nukkui nyt lähdöt kolmosella täysin. Ylipäänsä olisi Niskanen saanut lähteä vaan ykköskärjestä pelaamaan.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Ja sieltä Heikkala päättää hölkkäillä kotiin välierässä 2-2 tilanteessa. Kylläpä menee hermot tähän peliin. Miksi Mäkelällä jätetään viimeiseen kun pelataan kakkoskärjestä. Aivan täyttä kuraa…
Joo samansuuntaista lyöntipeliä ja sekoilua kuin avauspelissä. Näissä voisi sanoa, että Koplan ulkokentällä ei ole osaa eikä arpaa, tilanteita joissa tehdään se ja hölmöillään ns. ihan itse.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Severi Lassila kotiuttaa ajossa. Yksi palo alla. Ei oteta takavaihtoja. Siis miksi ihmeessä ei?

Ei tuo Tomi Niskanenkaan mikään suurin pesisnero ole, sillä jokereiden Vihriälä&Saukko&Mäkelä kombon juoksun lyönnin todennäköisyys nollatilanteesta kahdella palolla rakentamalla on taatusti ERITTÄIN PALJON pienempi kuin se, että Saukko/Vihriälä/Isoketo löisi juoksun ajolähdöstä.

Suorastaan heikkoa peluutusta.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
En ainakaan minä tiedä, muuta kuin että edellisen matsin yhteydessä ilmoitettiin, että tämä on viimeinen selostettu matsi tälle kautta. Tosin mun mielestä tämä menee ihan hyvin näinkin, kaikki selostajat/kommentaattorit mitä saaressa on ollut, ei ole ollut parasta A-luokkaa. Puhumattakaan kun joissain matseissa sekoiltiin monen kameran & zoomauksien kanssa..
Ok, kiitos! Eihän kaikki voi millään olla parasta A-luokkaa, mutta minä olen vaan sattunut katselemaan hyviä toteutuksia. Anyways, luojan kiitos, että tämä matsi Saaressa. On jokseenkin hyvinkin paljon miellyttävämpi kuunnella tämä Vimpelin kenttäkuuluttaja...
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Anyways, luojan kiitos, että tämä matsi Saaressa. On jokseenkin hyvinkin paljon miellyttävämpi kuunnella tämä Vimpelin kenttäkuuluttaja...
Joo ja omasta mielestä tämä Vimpelin fanikameran kuva on käytännössä täydellisellä etäisyydellä/korkeudella kentästä. Tuohon ei toki seurat itse pysty määräänsä enempää vaikuttamaan, vaan on enemmän riippuvainen itse stadionista/katsomorakenteista. Vimpelissä nämä sattuu olemaan optimaalisella etäisyydellä fanikameran kameraa varten. Palautteen voisin lähettää, että aivan aavistuksen jos saisi vielä kakkospuolta/rajaa enemmän kuvaruutuun näkyviin.
 

Mleknoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Vimpelin Veto
Twitterissäkin tuota etenemisen kesken jättämistä näköjään ihmetelty. Aina voi tulla häpläys, aina pitäisi yrittää. Eri asia kun 10 juoksun johdossa runkosarjassa… Keskinkertaisilla pompuilla kyllä nyt annetaan vaihtoja. Pojat eivät ole näköjään tottuneet ottamaan niin kovia heittoja kiinni kun Kanala oli kuukauden pois…
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Olipa Kivipellolta kovan riskin veto viimeisellä. Pahimmassa tapauksessa koppi ja kenttä tyhjäksi palottomassa tilanteessa. No takalaittomaksi meni. Perään Meriläinen niittaa vastustamattomasti pelin 2-3:een.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ossi Meriläinen ja ratkaisupaikka.

This is madness?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Joo ja omasta mielestä tämä Vimpelin fanikameran kuva on käytännössä täydellisellä etäisyydellä/korkeudella kentästä. Tuohon ei toki seurat itse pysty määräänsä enempää vaikuttamaan, vaan on enemmän riippuvainen itse stadionista/katsomorakenteista. Vimpelissä nämä sattuu olemaan optimaalisella etäisyydellä fanikameran kameraa varten. Palautteen voisin lähettää, että aivan aavistuksen jos saisi vielä kakkospuolta/rajaa enemmän kuvaruutuun näkyviin.
Just ajattelin samaa, jopa tuota kakkosrajaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös