Kyllä minä sen näen ja kerroin sulle syynkin siihen. Jos sitä ei nää niin en voi mitään.Pitää kyllä olla aivan pihalla, jos ei näe tuota haluttomuutta ja tuskaa tuosta joukkueesta
Kyllä minä sen näen ja kerroin sulle syynkin siihen. Jos sitä ei nää niin en voi mitään.Pitää kyllä olla aivan pihalla, jos ei näe tuota haluttomuutta ja tuskaa tuosta joukkueesta
Miksi sitten samanlaista haluttomuutta ei näe muilta joukkueilta, vaikka materiaali on mitä on?Kyllä minä sen näen ja kerroin sulle syynkin siihen. Jos sitä ei nää niin en voi mitään.
Tiedän sinun vastauksen. Olen yrittänyt lyhyesti perustella omaa kantaani. Miten rakentaisit Joensuun kokoonpanon tämänhetkisillä miehillä (Kettunen loukkaantuneena jokerina ja Hartikainen pois kokoonpanosta) ja miten se vertautuu sinun mielestä top4-joukkueisiin? Haluatko myös ottaa pienen vedon selviääkö Joensuu tänä vuonna välieriin? Jos haluat, saat siihen Doksa-pykälän.Miksi sitten samanlaista haluttomuutta ei näe muilta joukkueilta, vaikka materiaali on mitä on?
Tässä tänä kesänä tullu seurattua aktiivisemmin pesistä, niin mikä siinä on kun joukkue ottaa aikalisän, niin tuskin koskaan siitä on tuloksellisesti hyötyä? Tuntuu olevan niin, että aina aikalisän jälkeen napsahtaa paloja sukkana...pitäiskö jättää väliin aikalisät.
Tampereella hyviä lyöntejä puolin ja toisin
Pelin kuuluisi olla 5 - 1
Korjaan, 5 - 2
Pelin kuuluisi ja onkin 5-5.