Kouvolassa kakkostuomari ihan v***n pihalla!
Kävi sääliksi jo kun Kopla ei vaan onnistu pelin helpoimmassa saatossa niin antoi jo armon käydä oikeudesta.
Kuten kaikki muutkin tuomarit ja joukkueet - pesäpalloa pelataan kesäisin ulkona.Kouvolassa kakkostuomari ihan v***n pihalla!
Kankaanpäässä syöttötuomarista samat sanat.Kouvolassa kakkostuomari ihan v***n pihalla!
En lue muita viestejä, koska haluan tuon Manse-ViVe matsin katsella Kopla-Jymy pelin jälkeen. Mun mielestä melkein kaikki Vainion syötöt vois huutaa mataliksi...??
Katselin tuossa naisten ykköspesistä paria matsia ensimmäistä kertaa sitten viime kesän. Nyt kun tätä Superia on tarkalla silmällä koko alkukauden ajan seurannut, niin onhan tuossa pelin tasossa vaan aivan silmiinpistävä ero.
Ykkösessä kuitenkin on vielä aika paljon semmoista puuhastelua, että siellä ollaan vaan osallistumassa, mutta ei tavoitella oikein mitään sen kummemmin. Ja sen kyllä näkee tekemisestä. On toki joukkueita, jotka ovat tosissaan ja tavoittelevat kärkipään sijoituksia sekä nousuakin. Enemmän kuitenkin tätä puuhastelua.
Onkohan siellä koko peli pysähdyksissä, kun ei ole tulospalvelun seurantakaan edennyt vähään aikaan?On tämä nyt saatana, että tämä on vuodesta toiseen tätä samaa. Koko päivän olen odottanut tätä peliä.
Sateen todennäköisyys oli vielä eilen 0%.On tämä nyt saatana, että tämä on vuodesta toiseen tätä samaa. Koko päivän olen odottanut tätä peliä.
Sähköt taisi mennä, joten tällöin ei tilastointikaan ehkä toimi.Onkohan siellä koko peli pysähdyksissä, kun ei ole tulospalvelun seurantakaan edennyt vähään aikaan?
Nyt lähti toimimaan. Ei ollut poikki.Onkohan siellä koko peli pysähdyksissä, kun ei ole tulospalvelun seurantakaan edennyt vähään aikaan?
Juu, yhtäkkiä seuranta siirtyi Haminan sisävuoroon :DNyt lähti toimimaan. Ei ollut poikki.