On muuten iso supervuoro Kossulle. Toinen piste olisi melko arvokas.No niin, Manse kokee nöyryyttävän jaksotappion Koskenkorvalle. Tietää tuttuun tapaa Erosen roustaamista tänään Puhtimäki livessä
Kysy, jos Valavuori hakee sut helikopterilla.Oon lähdössä Ilmajoelle ja tarvitsisin siellä taksikyytiä. Olisko kellään suositella joviaalia taksikuskia?
Niemi on kyllä ollut erittäin kovassa lyöntivireessä viimeaikoina. Hyvinkäällä ottelut Kempelettä ja Kossua vastaan jäljellä. Ihan vielä en itse Jukkista liputa lyöjäkuninkaaksi, vaikka tuo johto tämän päivän pinnojen myötä suuri onkin.Jukkis nyt 8 pinnaa edellä Nisua. Pöljä(t) päivä(t) saa kyllä Niemelle osua, että kampeaisi takaa vielä ohi. Vedolla ei panosta maanantaina Tampereella, joten sielläkin Jukkis kotiutuspaikkoja saanee.
Samat fiilikset, Vimpelin ulkopuolelle jos menee niin Nisulle soisin heti ensimmäisenä.Niemi on kyllä ollut erittäin kovassa lyöntivireessä viimeaikoina. Hyvinkäällä ottelut Kempelettä ja Kossua vastaan jäljellä. Ihan vielä en itse Jukkista liputa lyöjäkuninkaaksi, vaikka tuo johto tämän päivän pinnojen myötä suuri onkin.
Ristiriitainen tilanne, koska jonkinasteisena Vimpelin kannattajana toivon Jukkiksen voittamista, mutta sitten taas Niemellekkin soisi jo sen ensimmäisen lyöjäkuninkuuden. Melkoinen ihme, että herra ei tosiaan ole voittanut kertaakaan!
Kaikki Tahkon pelit tällä kaudella nähneenä sanoisin, että Nisulta on jäänyt muutama kunnari ottamatta kun nopeus ei ole riittänyt, on siis joutunut jäämään kakkoselle.Niemi on kyllä ollut erittäin kovassa lyöntivireessä viimeaikoina. Hyvinkäällä ottelut Kempelettä ja Kossua vastaan jäljellä. Ihan vielä en itse Jukkista liputa lyöjäkuninkaaksi, vaikka tuo johto tämän päivän pinnojen myötä suuri onkin.
Ristiriitainen tilanne, koska jonkinasteisena Vimpelin kannattajana toivon Jukkiksen voittamista, mutta sitten taas Niemellekkin soisi jo sen ensimmäisen lyöjäkuninkuuden. Melkoinen ihme, että herra ei tosiaan ole voittanut kertaakaan!
Viisi Vedon pelaajaa löi kunnarin, ei ihan jokapäiväistä tuokaan.Juoksut 28-3. Ihan saatanan tiukka matsi.
Onhan se jalalla aika paljon hitaampi mitä Vainionpää. Kenttänä Pihkala mahdollistaa vielä paremmin kunkejen kiertämisen mitä Saarikenttä. Saaressa on paikkoja kuten 3-raja ja luukku etunenässä, josta et juuri koskaan kunnaria läpärillä kierrä. Samoin esim. kakkosluukusta tai rajasta kunnari on kaikkea muuta kuin varma. Pihkalassa se on käytännössä, etenkin kolmospuolelta = varma kunnari.Kaikki Tahkon pelit tällä kaudella nähneenä sanoisin, että Nisulta on jäänyt muutama kunnari ottamatta kun nopeus ei ole riittänyt, on siis joutunut jäämään kakkoselle.
Olisiko vielä sellaisia eläinrakkaita, jyrsijöistä tykkääviä?Oon lähdössä Ilmajoelle ja tarvitsisin siellä taksikyytiä. Olisko kellään suositella joviaalia taksikuskia?
Jänniä pelejä tänään.
Ja "jännät" pelit sen kuin jatkuvat. Melkeinpä toivon suht tasaisia pelejä niin, että KiPa pystyy hieman kiusaamaan, mutta sarja menee lopulta ViVelle ilman jossitteluja. Manselle kuitenkin mieluummin kunnon välierävastustaja Sotkamosta eikä mitään vapaalippua finaaliin Kiteen muodossa.Runkosarjavoitto, ja Vimpeli - Kitee puolivälieräsarja varmistui.
Siinä mielessä tietynlainen tilastokummajainen varmaan, että Nisulla on Pihkalassa lyötynä 1+45 ja vieraskentiltä 5+44.Onhan se jalalla aika paljon hitaampi mitä Vainionpää. Kenttänä Pihkala mahdollistaa vielä paremmin kunkejen kiertämisen mitä Saarikenttä. Saaressa on paikkoja kuten 3-raja ja luukku etunenässä, josta et juuri koskaan kunnaria läpärillä kierrä. Samoin esim. kakkosluukusta tai rajasta kunnari on kaikkea muuta kuin varma. Pihkalassa se on käytännössä, etenkin kolmospuolelta = varma kunnari.
Ei olisi varaa näihin JomallaJoensuu tarjoilee Jymyn ensimmäisen.