Vittu heikkoja haastolyöntejä ja koppareille karkaavia leijoja. Wahlsten ihan pihalla ja Kore suht aneeminen.
Lisätään listaan Pitkänen ja Nikkanen mailassa. Vaihtaisin rohkeasti Latvalan kolmoseksi ja V Luoman neloseksi.
Vittu heikkoja haastolyöntejä ja koppareille karkaavia leijoja. Wahlsten ihan pihalla ja Kore suht aneeminen.
Mä kyllä kallistuisin enemmän sen suuntaan että vastustaja ei tee mitään mikä vaatisi ulkopelisuorituksia.Jymy alkaa olemaan taas Jymy! Vahvaa tekemistä etenkin ulkona..
Tämähän se on, varsinkin, kun Aapokaan ei ole sen kummemmin päässyt temmeltämään, kun nuo 60-senttiset on vihdoinkin tuomittu mataliksi. Tai siis osa niistä.Mä kyllä kallistuisin enemmän sen suuntaan että vastustaja ei tee mitään mikä vaatisi ulkopelisuorituksia.
Mä kyllä kallistuisin enemmän sen suuntaan että vastustaja ei tee mitään mikä vaatisi ulkopelisuorituksia.
Oli Ekassa pelissä. Silloin kyllä Jymy oli myös aikalailla paska. Tuon jälkeen suoritukset on ollut tasoa alkukausi.Siltähän tuo tosiaan näytti, mutta katsellaan nyt... Kopla on kova jengi pelaamaan pesistä, ei tässä mitään ole ratkennut!
On kyllä paha paikka kun Koplalla on joko heittää kentälle hopeakerhon jäseniä tai niitä joilla selkeästi tarraa käsissä välierien keltanokkuuden takia.Ikuinen häviäjä.
Taitaapi olla Manse-Jymy finaalit tiedossa ?Jymy alkaa olemaan taas Jymy! Vahvaa tekemistä etenkin ulkona..
Taitaapi olla Manse-Jymy finaalit tiedossa ?
Jälleen ehkä tyhmä kysymys, mutta miksi tuosta tuli vapaa eteneminen?
Pitkäikäinen tämäkin.Alkaa kallistua vahvasti Jymylle tämä, Kopla ollut nyt ihan aseeton pelit 2 & 3.
Ei Aapo mikään Puhtimäki sentään ole.Komulaiselta melko usein nähdään näitä aivopierusuorituksia. Kiitos siitä.
Etenijä palasi hyvissä ajoin pesään. Eli tuo ei todellakaan ollut todellinen polttoyritys.Käsi oli pystyssä tuomarilla sen merkiksi, että heittely riittää. Enää sallitaan todellinen polttoheittoyritys. Minusta sellainen se oli, tuomarista ei.
Minä laittaisin mielummin ylimielisyyden piikkiin. Täysin turha rystykauhaisu.Komulaiselta aika epätyypillinen virhe, joka näytti menevän keskittymisen puutteen piikkiin.