Sanoiko joku jo, että Korhonen voittaa kärkkäritilaston tällä kaudella? Ujot 12/12 tänään
Vahvin ehdokas vuoden pesäpalloilijaksi.
Sanoiko joku jo, että Korhonen voittaa kärkkäritilaston tällä kaudella? Ujot 12/12 tänään
Pesäkarhujen peleissä ei mun käsittääkseni muuten soiteta kuin pelkästään kotimaista musiikkia. Mikä tietysti loogista siinä mielessä, että täysin kotimainen lajikin kyseessä. Samaa mieltä toki itse pointista, että ilmankin pärjäisi. Vimpelissä ei tarvita.Oon valittanut ennenkin mutta valitan taas. Mikä vittu toi musiikkihomma on näissä pesispeleissä? Ihan törkeetä dj-terrorismia. Mansen naisten peli Porista pyörii tuossa taustalla ja saatana kun tulee koko ajan niitä viiden sekunnin pätkiä maailman huonoimmasta euroviisu-suomipopista, hutilyönti, viis sekuntia Käärijää, näpy ja viis sekuntia Portion Boysia. Ihan vitun paskaa. Eikä se paranisi vaikka siellä soisi Judas Priestiä. Ainoa parannus olisi ottaa nyt yksi niistä pesäpallomailoista ja käydä lyömässä sen vinolippalakkisen soittajatyypin laitteisto pillun päreiksi että ihmiset saisi keskittyä siihen peliin.
Oon valittanut ennenkin mutta valitan taas. Mikä vittu toi musiikkihomma on näissä pesispeleissä? Ihan törkeetä dj-terrorismia. Mansen naisten peli Porista pyörii tuossa taustalla ja saatana kun tulee koko ajan niitä viiden sekunnin pätkiä maailman huonoimmasta euroviisu-suomipopista, hutilyönti, viis sekuntia Käärijää, näpy ja viis sekuntia Portion Boysia. Ihan vitun paskaa. Eikä se paranisi vaikka siellä soisi Judas Priestiä. Ainoa parannus olisi ottaa nyt yksi niistä pesäpallomailoista ja käydä lyömässä sen vinolippalakkisen soittajatyypin laitteisto pillun päreiksi että ihmiset saisi keskittyä siihen peliin.
Oooo-len kanssasi paljolti samoilla linjoilla.Joskus musiikki voi tosiaan olla todella ärsyttävää, varsinkin jos äänet on säädetty korvia särkeviksi.
Mutta katso joskus edes yksi vuoropari Pattijoen peliä kun vierasjoukkue on sisällä. Sen jälkeen kaikki, ihan mikä tahansa, kuulostaa hyvältä.
Pidän hankintaa edelleen varsin kummallisena.Vaikeeta on..Latulta vähän erikoinen lyöntiratkaisu tuossa tilanteessa, nolla paloa taululla ja kärki etupesillä.
Pidän hankintaa edelleen varsin kummallisena.
Kitee haki sitten ainakin yhden pinnan Sotkamosta.