En tiedä tilastoista, mutta Mansen Vainikainen antaa varmasti kovan vastuksen.Kekin pelejä semiusein seuranneena en tiedä kyllä ketään muuta superin pelaajaa, jolle merkkivirheitä sattuu yhtä paljon. Onkohan noista jotain tilastoja?
En tiedä tilastoista, mutta Mansen Vainikainen antaa varmasti kovan vastuksen.Kekin pelejä semiusein seuranneena en tiedä kyllä ketään muuta superin pelaajaa, jolle merkkivirheitä sattuu yhtä paljon. Onkohan noista jotain tilastoja?
No voi herranlettas, kylläpäs siellä nyt kovin harmittaa, kun Vedon ukot ovat tilastovoittoja mennä vuosina varsin hyvällä menestyksellä napsineet. Voitko vielä tarkentaa, oliko tämä nimenomaan sen takia, kun on kerran-pari saanut pelata enemmän Ankkureita vastaan? Kyllä Jymyläisetkin saa heikompia porukoita vastaan aivan vapaasti lyödä palloa pusikkoon, ei sitä kukaan ole kieltämässä. Eli veikkaisin, että esim. viime kauden 110 lyödyn juoksun ero runkosarjassa selittyy kenties joillain muillakin tekijöillä.Eli perus-Vimpeliä vuodesta toiseen, häntäpään sakkeja vastaan otetaan tilastovoitot yksilöille ja kärkipäältä otetaan pataan. Kriisi tosiaan peruttu.
Sotkamossa on vissiin tekijät vähän vaihtuneet omissa tuotannoissa, kun sen näköistä on lähetys. Jospa se siitä harjaantuu.
Jymy alkaa ottaa kuristusotetta jakson loppua kohden.
Sehän selittyy nimenomaan tuolla vanhalla sanonnalla, kova löysille, löysä koville.Eli veikkaisin, että esim. viime kauden 110 lyödyn juoksun ero runkosarjassa selittyy kenties joillain muillakin tekijöillä.
Pitäis vaan alkaa itse laittaa pinnoja taululle!
17v kaveri, joten yllättävänkin hyvin selvinnyt jännitykseltään.Samaa katsellut ja taitaa selostajakin olla uusi...
17v kaveri, joten yllättävänkin hyvin selvinnyt jännitykseltään.
Kyllä, sitten ei varmaan tarvitse katkerana tilastovoitoista tai paikallispelikierroksista jatkuvasti nillittää. Itsehän nuo taas alkuperäisessä viestissäsi framille otit.Onnittelut kuitenkin kesän 2023 110 lyödyn juoksun ero -mestaruudesta!
Varmaan joku oikein sopiva otanta tuolle väitteellesi, että Veto on napsinut kärkipään jengejä vastaan eniten pisteitä. Sinänsä ihan sama, mestaruudet lasketaan, ei runkosarjan Ankkurit-voittoja.
Sehän oli vain toteamus, että Veto kurittaa heikompiaan kesä-elokuun, mutta siihen tilastoylivoimaan nähden mestaruuksia on tarttunut mukaan yllättävän harvoin. Minua ainakin ottaisi kannattajana aivoon.Kyllä, sitten ei varmaan tarvitse katkerana tilastovoitoista tai paikallispelikierroksista jatkuvasti nillittää. Itsehän nuo taas alkuperäisessä viestissäsi framille otit.
Haisee Roopen pajatsolta..
Ainahan se ottaa, jos päätyyn asti ei mennä. Sitä ei käy kiistäminen. Minä annan ja näen jonkinlaisen arvon myös sille, että joukkue, jota kaudesta ja pelistä toiseen seuraan, pelaa viihdyttävää, juoksurikasta ja railakasta pesistä. Kiekon puolellakaan en ole varsinaisesti trap-pelitavan ystävä.Sehän oli vain toteamus, että Veto kurittaa heikompiaan kesä-elokuun, mutta siihen tilastoylivoimaan nähden mestaruuksia on tarttunut mukaan yllättävän harvoin. Minua ainakin ottaisi kannattajana aivoon.
Ja Määtän. Kovia lähtijöitä.Mitenhän KeKi meinaa Möykyn korvata ensikaudelle?