Ööh, eikö noita paloja pitänyt tehdä nyt neljä?
Kanalan ensimmäinen vaihto ja palo kolmoselle, sitten läpäristä palo kolmoselle, ykköspalo kopinnostossa ja nyt vielä kolmoselle.
Kanalan ekalla Saukko haavottui.
Katsooko joku lähetystä Ruudusta?
Täällä kans katotaan. Tuosta Kuosmasen pojasta tulee vielä kova pelimies. Ellei ole jo.Katsooko joku lähetystä Ruudusta?
Ainakin minä.
Ok, täytyy olla kommentoinnissa rauhallinen täällä Jimin puolella.
Onko Ruudussa pahakin viive?
Itse tutkailen liveseurantaa lähinnä vuoronvaihdon yhteydessä, joten tuskin tulee pahoja spoilereita.
Jymyltä perussuorituksella vähintään piste mukaan Kainuuseen. Vedon alistuneisuudesta kertoo jotain se, että joukkue hakee neljännen aloittavalla pelkästään jaksotasuria. Ei näin Hylkilä.
Vimpeli sai kaikki kolme juoksua räpylästä. Tietenkin jokainen voi märälle nurmikolle mennä kokeilemaan pallon pysäytystä.
Taisit itse vastata tuohon jälkimmäiseen kysymykseen... Ritari olisi peluuttanut takaetenijän palon uhalla kentälle. Pro.-Jokohan saataisiin Viljo pois tuolta?
-Miksi Hylkilä ei halua täyttää pesiä vaan hakea vain varman päälle tasoitusjuoksua kun Sotkamolla tasoittavakin vuoro jäljellä?
Superin pelaajan pitää pysäyttää tuollaiset.
Taisit itse vastata tuohon jälkimmäiseen kysymykseen... Ritari olisi peluuttanut takaetenijän palon uhalla kentälle. Pro.
Toki näin. Sillanpään juokseminen pois ekalla oli yllättävää. Luulisi, että olisi edes toisen saanut yrittää.Puolensa ja puolensa. Riskithän siinä tietenkin on, mutta aloittavalla vuorolla pelkän tasapelin hakeminen kotikentällä on vähän nössöä.
Mutta ei palon uhalla olisi kyllä tuossa tilanteessa kukaan peluuttanut.
Onko näin käynyt koskaan?Rönkkö lyömään ennen Roopea. Hereillä Komulainen.