Makuasioita sano koira kun muniansa nuoli.Tuo nyt on vain jotain "ennen kaikki oli parempaa" -mantraa. Esimerkiksi Jyväskylän stadion on helvetin tyylikäs.
Makuasioita sano koira kun muniansa nuoli.Tuo nyt on vain jotain "ennen kaikki oli parempaa" -mantraa. Esimerkiksi Jyväskylän stadion on helvetin tyylikäs.
Tarkoitetaanko tässä nyt kenttää vai koko kenttää mihin kuuluu stadion? Puolison kanssa käytiin viime kesänä ensimmäistä kertaa Saarikentällä ja puolison ensimmäiset sanat oli stadionin osalta, että "tultiinko tässä Neuvostoliittoon". Ja vähän samat ajatukset oli itselläkin. Legendaarinen ei ole aina tyylikäs tai hieno. Jos tässä ei tarkoitettu itse stadionia, niin siinä tapauksessa pysyn hiljaa.Onhan tuo saarikenttä sata kertaa tyylikkäämpi kenttä, kuin esimerkiksi joku Jyväskylän uusi betonipunkkeri.
Tuota miljöötä tarkoitin. Se on minusta hieno. Itse stadion saattaakin olla aika mätä, mutta tuo ympäristö on hyvin omapiirteinen ja minusta hyvällä tavalla.Tarkoitetaanko tässä nyt kenttää vai koko kenttää mihin kuuluu stadion? Puolison kanssa käytiin viime kesänä ensimmäistä kertaa Saarikentällä ja puolison ensimmäiset sanat oli stadionin osalta, että "tultiinko tässä Neuvostoliittoon". Ja vähän samat ajatukset oli itselläkin. Legendaarinen ei ole aina tyylikäs tai hieno. Jos tässä ei tarkoitettu itse stadionia, niin siinä tapauksessa pysyn hiljaa.
Kannattaa kelata, kun pääset saaresta pois. Palohan se.Jahha vai että palo, jepjep. Aina ne suosii vetoa saaressa..
Ikävä näkemysvirhe tuomareilta tuossa kolmospesäkilvassa.
Ratkoo juuri parhaillaan. Kyllähän Sotkamo on saanut paremmin ukkoa kolmoselle ja ulkopelissä ovat ihan yhtä hyviä. Paljon enemmän Vimpelillä on tekemistä voiton eteen. Sotkamo on tullut todella vahvasti.Viiteen vuoropariin Vimpelillä kolme kolmostilannetta. Silti pelissä täysillä mukana. Haisee siltä, että jossei Sotkamo tätä toisen jakson alussa ratko, niin Vimpeli tulee viemään.