Hieno näppi Huusko tähän paikkaan, Veto kiittää.
2010-luvun suurimmat kohtaavat ensimmäistä kertaa välierissä sitten vuoden 2010. Hienoa!
2010-luvun suurimmat kohtaavat ensimmäistä kertaa välierissä sitten vuoden 2010. Hienoa!
Sinä se nähtävästi pesäpallosta ja urheilusta valtavasti tiedät, kun niin väität. Ymmärtäisin, jos KPL olisi peliä reilusti johtanut menettäen johtonsa, mutta näin ei kyllä ole. Kitee on ollut selvästi parempi eikä se tarkoita että KPL:n housuista paskaa löytyy.Kato peliä niin näet itse.
Voi voi. Kun eilen 10-0 ja 6-0 voittanut joukkue on tänään täysin vastaantulija, pidätän itselleni oikeuden kutsua tätä housuun paskomiseksi. Ikävää jos tämä käy tunteisiin. Tai no. Itseasiassa ei se kovin ikävää ole.Sinä se nähtävästi pesäpallosta ja urheilusta valtavasti tiedät, kun niin väität. Ymmärtäisin, jos KPL olisi peliä reilusti johtanut menettäen johtonsa, mutta näin ei kyllä ole. Kitee on ollut selvästi parempi eikä se tarkoita että KPL:n housuista paskaa löytyy.
Hemmetin iso menetys Kipalle. Näinköhän kestää nuoren ryhmän selkäranka tuotaVaronen loukkaantuu pahan näköisesti. Voi olla kausi ohi.
Otti kiinni koppilyöntiä ja tuli mahdollisesti jotenkin huonosti alas. Ei näkynyt oikein fanikameraan.Mitä tapahtui Varoselle, meni ohi..
Onko siis tosiaan niin, että jos voittaa pelin, niin seuraavan hävitessään paskoo housuun? Erittäin vahva näkemys. Paljon on Superpesiksessäkin tällä kaudella ollut housuunpaskomista ja ripulointia.Voi voi. Kun eilen 10-0 ja 6-0 voittanut joukkue on tänään täysin vastaantulija, pidätän itselleni oikeuden kutsua tätä housuun paskomiseksi. Ikävää jos tämä käy tunteisiin. Tai no. Itseasiassa ei se kovin ikävää ole.
Joo. Just noin mä kirjoitin.Onko siis tosiaan niin, että jos voittaa pelin, niin seuraavan hävitessään paskoo housuun? Erittäin vahva näkemys. Paljon on Superpesiksessäkin tällä kaudella ollut housuunpaskomista ja ripulointia.
No siltä se mulle näytti, etenkin kun KPL ei ole ollut täysin vastaantulija. Kipa on ollut parempi ehdottomasti mutta ei tässä nyt suoraan vastaantulijoitakaan olla.Joo. Just noin mä kirjoitin.
Kirjoitin, että eilen voitti 10-0 ja 6-0, tänään täysin vastaantulija.No siltä se mulle näytti, etenkin kun KPL ei ole ollut täysin vastaantulija. Kipa on ollut parempi ehdottomasti mutta ei tässä nyt suoraan vastaantulijoitakaan olla.
Tasaisin oli lopulta kuitenkin tasaisin, vaikka Kopla kotonaan eilen dominoikin.
Muuten tuloksellisesti tylsät puolivälierät. Onneksi ei tarvita kuin se kaksi voittoa, sillä eihän kukaan usko, että mikään noista jo tippuneista olisi enää noussut.
Pelejä toki kiva katella enemmänkin, mutta ei se tosiaan nyt paljon prosentteja heilutellut se sarjan pituus.
Näkemys Alleviivaa tietämättömyyttäsi pesäpallosta vahvasti.Ymmärrän toki, että ottaa tunteisiin kun Kopla ottaa pataan. Lohdutukseksi voin ennustaa, että kyllä te keskiviikkona voitatte.