Ja taisi vielä noistakin toisella itse palaa. Mutta annetaan posia, Huotari, noin tullaan lyömään, eikä yrittämään. Ja Kotro, siitä tulee minun saunakaveri. Mitkä lie Kotron prosentit kotiutuksissa.2/8.. Ei hjyvä!
Molemmat ihan surkeita tänään. Jymy vähän vähemmän. Huono peli.Keki kyllä möhli tämän itse. Ja Jymy meinasi möhliä Kekille voiton. Kaikki möhli tänään. Vähemmän möhlinyt voittaa
Ihan paska Sotkamon Jymy ja välieräsarja 1-1. Torjuntavoitto toistaiseksi.
Itse luotan aika paljon pelinjohtajaan, joka ei juhli kesken sarjan. Siksi kai Kuosmanen on jotain joskus voittanutkin.Huipputasainen ja huipputärkeä matsi ratkeaa ja Mikko Kuosmanen vain kävelee kohti vaihtokoppia, kun muu joukkue riemuitsee keskikentällä. Aika normaalista poikkeavaa toimintaa pelinjohtajalta.
Jep. En olisi itsekkään varmaan rinkiin mennyt huutelemaan. Kerkeää sen lakonisen onnittelun kertoa kopissakin ja jatkaa seuraavan matsiin.Itse luotan aika paljon pelinjohtajaan, joka ei juhli kesken sarjan. Siksi kai Kuosmanen on jotain joskus voittanutkin.
Jep, eipä ole mitenkään selvät nämä sarjat vaikka etukäteen vaikuttivat läpihuutojutuilta, sangen positiivista.Onhan se lajin ja sarjan kannalta hienoa, että hehkutetun "kaikkien aikojen kauden" läpi ei vain yksi tai kaksi jengiä kävele.