On Keinänen kuitenkin välillä näyttänyt merkkejä siitä, että pää voi paineessa sulaa.
Niin sanottuja paremman organisaation ongelmia, mitä tuskin koskaan Etelä-Pohjanmaalla tullaan ymmärtämäänkään.Välillä mietin @Grainger ja kumppanit, että ne kuusi miljoonaa kultaa eivät välttämättä ole täysin hyödyksi. Koneisto toki jauhaa, kotiyleisö syttyy (siinä ja noin) ratkaiseviin loppuotteluihin (tänään kempeleläiset olivat kovaäänisempiä), hommassa ei ole ihan kauheasti jännitystä ja viehätystä, kaikki on jo niin moneen kertaan voitettu. Voisi kuvitella, että jossain vaiheessa tuosta tulee tietty ongelma...
No olipas tyypillisen herttainen sotkamolainen vastaus. Mutta siis ihan vakavissani puhuin, taantuminen on aika tyypillinen ilmiö kaikille inhimillisille organisaatioille - ja siitä olen sangen varma siitä että lilakone kaataa jääkylmää vettä Kempeleen hurmoksen niskaan seuraavassa pelissä.Niin sanottuja paremman organisaation ongelmia, mitä tuskin koskaan Etelä-Pohjanmaalla tullaan ymmärtämäänkään.
Kuvittelin, että sarja on vielä kesken, mutta ilmeisesti se on jo selvä.
Viime syksy on kyllä vielä mielessä, joten en ole ollenkaan varma tuosta. Jos ei Roopen lyöntipeli kulje, niin ei Jymyllä ole mitään mahdollisuuksia ellei Keki puppeloi, mikä sekin on mahdollista.ja siitä olen sangen varma siitä että lilakone kaataa jääkylmää vettä Kempeleen hurmoksen niskaan seuraavassa pelissä.
Idioottimaiset trollausyritykset ansaitsevat idioottimaiset vastaukset, eihän tuossa sen kummempaa.No olipas tyypillisen herttainen sotkamolainen vastaus.
Huomasin saman ja tuntui minulle, että olisi ihan tarkoituksella hiljennetty YLE Puheen ajaksi. En tosin katsonut ensimmäistä jaksoa kuin ihan hiukkasen, kun olin keskittynyt Sotkamon peliin, mutta toista jaksoa sitten enemmän.Kattoon Virkiä-Manse tallennetta ja jaksojen ratkaisuhetkiä. Jonkinlaista kikkailua kenttä-äänien suhteen Ruudussa, vedettiin väliin audio nolliin. Pari kertaa meni yks yhteen sen kanssa kun YLE Puheen Urheiluilta avas yhteyden paikalle ja selostajansa alkoi papattamaan.
No jopas... Hieman pisteliästä etten sanoisi. Mutta olkoon historia pää- ja syöttötuomarimme.Idioottimaiset trollausyritykset ansaitsevat idioottimaiset vastaukset, eihän tuossa sen kummempaa.
Näin taisi Lapualla olla jo viime kaudellakin, silloin runkosarjan pelissä heinäkuussa Roihuttaria vastaan oli myös YLE Puheen toimittaja paikalla, joka välillä teki raportin suoraan lähetykseen ja tällöin itsestäni kuulosti kanssa että muut äänet häivytettiin siksi aikaa. Läheskään joka pelissä ei tuota YLE Puheen osuutta tosin ole ja ensi kaudella ei sitten ollenkaan kun eikös koko kanava lakkauteta tämän vuoden lopussa...Huomasin saman ja tuntui minulle, että olisi ihan tarkoituksella hiljennetty YLE Puheen ajaksi. En tosin katsonut ensimmäistä jaksoa kuin ihan hiukkasen, kun olin keskittynyt Sotkamon peliin, mutta toista jaksoa sitten enemmän.