Nooh. En mä Jymyn ulkopeliä syyttäisi kun Keki on lyönyt näin hyvin. Aapo tosin ollut heikko.Kun on luokattoman huonoa kotiuttamista koko kauden, niin ei se mihinkään parane kovemmissa peleissä. Sen sijaan ulkopeli on saatu kyllä tupiloitua. Siihen vielä idioottivirheitä Purmoselta, jota en uskaltaisi laskea edes katsomoon.
Tosi hyviä lyöntejä, mutta muutamissa tilanteissa ulkopelaajat ihan askeleen pari myöhässä. Ehkä se tauko vaikuttaa.Nooh. En mä Jymyn ulkopeliä syyttäisi kun Keki on lyönyt näin hyvin. Aapo tosin ollut heikko.
Ulkopeliin kuuluu lukkarin peli. Jos kaverit lyö n. 90 % kotiin ja kumuraa koko ajan väliin, niin silloin ulkopeli epäonnistuu. Jos tuolla asenteella mennään, että kaveri vaan lyö hyvin, niin sitten ei tarvitse kovin montaa peliä pelata enää syksyllä.Nooh. En mä Jymyn ulkopeliä syyttäisi kun Keki on lyönyt näin hyvin. Aapo tosin ollut heikko.
Näin on toki. Parannettavaa on. Mutta kyllä tämä on enemmän Kekin hyvyyttä kuin Jymyn huonoutta.Ulkopeliin kuuluu lukkarin peli. Jos kaverit lyö n. 90 % kotiin ja kumuraa koko ajan väliin, niin silloin ulkopeli epäonnistuu. Jos tuolla asenteella mennään, että kaveri vaan lyö hyvin, niin sitten ei tarvitse kovin montaa peliä pelata enää syksyllä.