Tästä tuli Superpesis-tapahtumassa kuultu arvoitus mieleen.Hacklin vetämään talvella Lapuan likoille kopinnostotreenejä.
Vielä viime vuonna olisin saattanut hetken jopa miettiä tätä... :)Tästä tuli Superpesis-tapahtumassa kuultu arvoitus mieleen.
Kuka on sarjan paras pelaaja lyömään palloa alaspäin, mutta huonoin lyömään ylöspäin?
Ymmärrän täysin.Vielä viime vuonna olisin saattanut hetken jopa miettiä tätä... :)
Kääntivät sitten äänet päälle pelin jälkeen. :DJoku voisi Roihuvuoresta kääntää äänet päälle.
Vetivät muuten täysin oikein, koska pallon kiinniottohetkellä lukkari oli kotipesässä ja ilmeisesti lyöjä oli erittäin todennäköisesti silloin irti.Ja dumarit vetää vihkoon Superin aloittavalla Raumalla...
Nämä huutelijat pidän ns. omassa kastissaan.Raumalla tuli aika kovaa meteliä aiheuttanut tuomio tässä Superissa, kun lyöjä oli tuomarin mukaan irti kotipesästä, kun Vettenranta sai jalan pesään. Siitä palo.
Katsomosta huudetaan tuomarille: "Nuku hyvin yöllä. Äläkä herää".
Näitä mä aina tuolla kentillä kuullessani mietin, että miten helvetissä jollain voi tämä peli noin tunteisiin, että näitä huutelee?
Vetivät muuten täysin oikein, koska pallon kiinniottohetkellä lukkari oli kotipesässä ja ilmeisesti lyöjä oli erittäin todennäköisesti silloin irti.
Tämän näkee hidastuksesta, vaikka kameran korkeus on karmea näitä tilanteita ajatellen.
Paluulla pesään ei ollut mitään merkitystä.
Täysin mahdoton antaa varmaa vastausta, koska mieskatsojan pää peittää lukkarin taaimmaisen jalan kokonaan.Kaksi kertaa katselin ja olen kyllä erimieltä kanssasi. Mutta näinhän nämä nähdään eritavalla kun kuvakulma on jokseenkin kehno...
Edit: enkä siis väitä, että minun näkemys olisi totuus. Voit hyvinkin olla oikeassa...
Edit 2: Katselin vielä kaksi kertaa ja olen edelleen sitä mieltä, että lukkari ei ollut kotipesässä kun sai pallon räpsään...