Sama, eli nou hätä. Ei näitä ole onneksi useasti ollut tälle kautta, taisi olla ensimmäinen laatuaan itseasiassa.Jaaha. LG:n telkkari ei suostu aukasemaan peliä. Vittu näitä. Onneks on bäkuppi Apple TV:stä
Kyllähän Kosonen on tällä hetkellä sarjan paras lukkari.
Ihailtavaa faniutta, mutta eiköhän käynnistymisvaikeudet johdu muustaJoensuun Mailan peli on juuri niin aseetonta kuin voi kuvitella sen olevan Antti Hartikaisen puuttuessa. Kyllähän sen näkee, että kymmenen mestaruuden miestä tuo huutaa...
Ja 60-70 cm pään yläpuolelle nostetuilla syötöillään, jotka jostain käsittämättömästä syystä menee kaikilta syöttäreiltä läpi..Tevo Kosonen sen sijaan kantaa PattUa kolmemetrisellä kropallaan.
Ja 60-70 cm pään yläpuolelle nostetuilla syötöillään, jotka jostain käsittämättömästä syystä menee kaikilta syöttäreiltä läpi..
No se, mutta saisivat sitten rukata sääntökirjaa uuteen uskoon, jos/kun nuo syötöt kerran ovat ihan ok...Toisaalta kyllähän me nousevat yhtä korkealle kuin muillakin lukkareilla, kun miehen pää on 35 senttiä korkeammalla kuin kenelläkään toisella nostelijalla.
PattUn pitäisi nyt hyödyntää JoMan tahmeahko alku, mutta kun ovat itsekin lampaita sisällä. Etenkin ne kotiuttajat puuttuu..
Toivottavasti siellä ei odotella jo välieriäJoMallahan oli jo eilen toinen jakso samanlaista, mutta ei vain PattUsta ollut ottajaksi. Kaiken kukkaraksi päättivät itse sitten paiskoa pallon mettään..
Vois nää helpomminkin tehdä. Alkaa vituttamaan tää kun aina pitää venyttää pelit jännäks. Jossain vaiheessa se kolahtaa.Joma on nykyinen Jymy, tekee tarvittavat juoksut ja voittaa.
Oon edelleen sitä mieltä, että Joma valitsi väärän joukkueen.
Oon edelleen sitä mieltä, että Joma valitsi väärän joukkueen. Mutta hyvä jos menee jännäksi. Voisi tosin olla vähän viihdyttävämpääkin sisäpeliä.