Pesäpallo – liveseuranta

  • 698 407
  • 17 479

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Philipsin android-tv:llä toimii.

Selostaja sanoi juuri, että kuulivat ettei lähetys toimi kaikilla ja tekninen kaveri selvittelee.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Joensuun Mailan peli on juuri niin aseetonta kuin voi kuvitella sen olevan Antti Hartikaisen puuttuessa. Kyllähän sen näkee, että kymmenen mestaruuden miestä tuo huutaa...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kyllähän Kosonen on tällä hetkellä sarjan paras lukkari.

Jopa selkeällä erolla, kun Puhtimäen kausi on ollut hieman tasapaksu. Siis häneen omaan tasoonsa nähden. Sama pätee osaltaan myös Kivipeltoon. Tevo Kosonen sen sijaan kantaa PattUa kolmemetrisellä kropallaan.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Okei, tällä tasolla mailassa suorittavaa Haapakoskea ei ole enää Vetoonkaan ikävä. Ja eihän se toki enää hetkeen ole syksyisin priima-kunnossa ollutkaan. Fysiikan lait vain väistämättä tekevät tehtävänsä..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Ja 60-70 cm pään yläpuolelle nostetuilla syötöillään, jotka jostain käsittämättömästä syystä menee kaikilta syöttäreiltä läpi..

Mennyt jo 15 vuotta. Toisaalta kyllähän ne nousevat yhtä korkealle kuin muillakin lukkareilla, kun miehen pää on 35 senttiä korkeammalla kuin kenelläkään toisella nostelijalla.

Älä @Sämppäri ole niin herkkä tuon Hartikaisen suhteen.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
PattUn pitäisi nyt hyödyntää JoMan tahmeahko alku, mutta kun ovat itsekin lampaita sisällä. Etenkin ne kotiuttajat puuttuu..
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Toisaalta kyllähän me nousevat yhtä korkealle kuin muillakin lukkareilla, kun miehen pää on 35 senttiä korkeammalla kuin kenelläkään toisella nostelijalla.
No se, mutta saisivat sitten rukata sääntökirjaa uuteen uskoon, jos/kun nuo syötöt kerran ovat ihan ok...
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
JoMallahan oli jo eilen toinen jakso samanlaista, mutta ei vain PattUsta ollut ottajaksi. Kaiken kukkaraksi päättivät itse sitten paiskoa pallon mettään..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Tevo haluaa pitkän syksyn. Velmu setä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oon edelleen sitä mieltä, että Joma valitsi väärän joukkueen. Mutta hyvä jos menee jännäksi. Voisi tosin olla vähän viihdyttävämpääkin sisäpeliä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Oon edelleen sitä mieltä, että Joma valitsi väärän joukkueen.

Juuri kaverin kanssa viestiteltiin samasta asiasta. Jussit tai Tahko ei olisi ottanut JoMalta jaksoakaan. Voi olla, ettei PattUkaan ota, mutta se on potentiaalisesti veemäinen joukkue.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ei vittu, tuo ananastukka on tekemässä tätä naisten monikameralähetystä. Taidan sittenkin katsella sitä Mansen ja Porin välistä ottelua.
 

Antt1s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Maila, Manchester United, TPS
Oon edelleen sitä mieltä, että Joma valitsi väärän joukkueen. Mutta hyvä jos menee jännäksi. Voisi tosin olla vähän viihdyttävämpääkin sisäpeliä.

Olen samaa mieltä. Itse olisin valinnut järjestyksessä Seinäjoki, Hyvinkää, Pattijoki, Kitee.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viesti ennen tätä neljännen tasoittavaa, mutta Pattijoki on ollut tässä sarjassa nyt kolmesta jaksosta kahdessa aika selvästikin aktiivisempi ja parempi joukkue. Siitä Joman valinnasta nyt vaan olisi taas voinut jotain sanoa, Tadu näemmä ehti pari minuuttia aiemmin pukea tämän sanoiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös