Ja supervuoro. Aika kriittisiä virheitä kummallakin Joensuussa.
Perhana, nyt tuli jo blackout. Saiko molemmat tuosta jo pisteen?
Jep, eipä tuotakaan kukaan odottanut. Hyvä, tiukka pesismatsi!Huotarin voittojuoksu oli kyllä. Hieno lentomerkin ylläri, vähintään vastaava kuin Pattun tasoitustikki.
Esim pari metriä taakse päin? Nyt mies jää suoraan heiton alle. Vaikea tilanne. Miten säännöt määrittelee tilanteen.
Ja kummallakin on ikää vasta 19 vuotta. Huippukautta pelaavat molemmat, ja kehitystäkin on varmasti vielä luvassa.Mäkelä ja Still olivat ihailtavan hyviä tänään.
Ja kummallakin on ikää vasta 19 vuotta. Huippukautta pelaavat molemmat, ja kehitystäkin on varmasti vielä luvassa.
Esim pari metriä taakse päin? Nyt mies jää suoraan heiton alle. Vaikea tilanne. Miten säännöt määrittelee tilanteen.
Edit: Ja kyllä Saukon oli myöhäistä enää väistää siinä vaiheessa, kun heitto lähti tulemaan kohti. Tottakai vaikea sitä on ennakoida mihin se heitto tulee, mutta onko oikea paikka sitten jäädä tohon kotipesä viivalle?
Mieluummin sitä kuuntelee kuin Ojanperberiä.Ruudun studiolle on annettava plussaa. Österlund hyvä kiinnitys, tietoa löytyy.
Ehdottomasti. Mielenkiintoinen lukkariranking meneillään. Sija 5. Väliaho, ja 4. Kinnunen. Top-3 löytynevät Komulainen, Puhtimäki, ja..?Mieluummin sitä kuuntelee kuin Ojanperberiä.
Puhtimäki ei tämän kauden näytöillä taida kuulua top-5… Jonkun toisen lukkarirankingin luin ja siinä ei Puhtimäkeä edes mainittu. Still?Ehdottomasti. Mielenkiintoinen lukkariranking meneillään. Sija 5. Väliaho, ja 4. Kinnunen. Top-3 löytynevät Komulainen, Puhtimäki, ja..?
Kyllä minä luulen, että Puhtimäki sieltä löytyy. Alanen unohtui täysin, hän on varmaan sijalla 3.Puhtimäki ei tämän kauden näytöillä taida kuulua top-5… Jonkun toisen lukkarirankingin luin ja siinä ei Puhtimäkeä edes mainittu. Still?
Ruudun studiolle on annettava plussaa. Österlund hyvä kiinnitys, tietoa löytyy.
Vertailu suuntautuu lähinnä muihin 'asiantuntijoihin', eli Ojanperään, Eteläpäähän, sekä Tokkariin.On varmasti löytynyt tietoa koko ajan, mutta rehellisyyden nimissä en olis suoralta kädeltä osannut arvioida ennakkoon onko tuossa roolissa minkä tasonen. Kai sitä peilaa siihen pelinjohtaja-persoonaan ja ulosantiin. Mutta oon kans tykänny tosi paljon siihen lisäarvoon mitä tuotantoihin tuonut.