Seeprat aivan pihalla.
Tulikin mieleen, vieläkö Rautiaisen veljekset puhaltavat superia? Ei ole näkynyt peleissä, mitkä itse olen katsonut.
Edelleen kehissä, onneksi!
Seeprat aivan pihalla.
Tulikin mieleen, vieläkö Rautiaisen veljekset puhaltavat superia? Ei ole näkynyt peleissä, mitkä itse olen katsonut.
Eikös tämä sama syöttötuomari ollut Jymyn pelissä, missä oli tämä kyseenalainen Pekkisen potku tuomio?
Huh. On siis toivoa, että edes mitalipeleissä saadaan nähdä laadukasta tuomaritoimintaa.Edelleen kehissä, onneksi!
Kouvolan oma poika Kääriäinen siellä taas syöttärinä. Säästävät kätevästi samalla matkakuluissa.
On. Jotenkin käsittämätöntä.Onko oikeasti näin?
Hävettääköhän näitä puusilmiä ikinään kun ne katsoo näitä tilanteita jälkikäteen?
Kouvolan oma poika Kääriäinen siellä taas syöttärinä. Säästävät kätevästi samalla matkakuluissa.
Sehän selittääkin kaiken. Saataiskohan Eteläpää pelituomariksi JoensuuhunKouvolan oma poika Kääriäinen siellä taas syöttärinä. Säästävät kätevästi samalla matkakuluissa.
Miten tämä on edes mahdollista? Eikös Immo ja Kosti ole jäävännyt itsensä Jymyn matseista, vaikka ovat Tohmajärveltä...
Joo samaa mietin ja mietin eräitä toisia pelinjohtajia siihen tilalle. Hehe.Ps. Otti Huotari melko sivistyneesti tuon tuomarifarssin
Olivat viime vuonna tai toissa vuonna tuomitsemassa Veto- Jymy peliä.On tuominneet mielestäni myös Jymyn pelejä.
Ps. Otti Huotari melko sivistyneesti tuon tuomarifarssin
Tosin näistä veljeksistä kukaan ei edes kehtaa epäillä, etteivätkö hoitaisi tuotakin hommaa täysin ammattitaitoisesti ja puolueettomasti. Kääriäinen taas, no, katsokaa itse.Olivat viime vuonna tai toissa vuonna tuomitsemassa Veto- Jymy peliä.
Kuulostaa siltä, että Kouvolassa pelataan sellaista matsia, jonka lehdistötilaisuus voi olla aika mielenkiintoista kuultavaa.
"Katsokaa pojat illalla videoita" taisi Huotari sanoa tuomareille. Ihailtavaa rauhallisuutta. Mulle kotona vaimo meinas antaa punaisen kortin ja potkii kämpästä pihalle, kun sen verran vittusaatanaa kuului.Ps. Otti Huotari melko sivistyneesti tuon tuomarifarssin
"Katsokaa pojat illalla videoita" taisi Huotari sanoa tuomareille. Ihailtavaa rauhallisuutta. Mulle kotona vaimo meinas antaa punaisen kortin ja potkii kämpästä pihalle, kun sen verran vittusaatanaa kuului.