Pesäpallo – liveseuranta

  • 750 035
  • 18 685

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Kopla kyllä suhteellisen sekaisin. Tätä vauhtia pelit loppuvat puolivälierissä hyvin nopeasti. Aleksi Vainion todellinen taso alkaa selvitä ja kun kättä ei ole lainkaan niin hankalaa on.

Onhan Koplaa koeteltu enemmän kuin “laki sallii” noilla loukeilla heti kauden alkuun ja aika moni juttu on pitänyt laittaa uusiksi. Annetaan nyt siimaa kun kausi vielä alussa... Vainiosta tosin aika samaa mieltä, en usko että riittää syksyn peleissä.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Nikkanen antaa tuolla mällillä aika paljon anteeksi tämän päiväisiä esityksiä. Camoon Metu!
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Oliko se Patova, joka pelasi tuon Nikkasen vedon noin huolimattomasti? Toki hyvä lyönti, mutta mutta... olisi kyllä ollut pysäytettävissä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja mulla on kausikortti. Noille paskoille ei pitäisi antaa mitään huomiota. Tahko on perinteisesti huonoimmillaan kun vastustajalla on 2 paloa. Kouvolan fanit on muuten aika naurettavia, soittavat suutaan ihan turhaan.

Riku Niemi on sisällä melko hyvä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Todella mielenkiintoista nähdä Tahkon vastaus... Millä ilmeellä tullaan 8-0 tilanteeseen? Henkisesti todella haastava!

Edit: Tai siis voihan lukemat olla isommatkin...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olispa kiva istua Tahkon paita päällä tuolla. Sitä vittuilun määrää. Kouvolassa oon sitä kokenut, että lyötyä lyödään surutta. Varmaan jokin kompleksi heillä. En tiedä. Mutta Hyvinkäällä on Rockfest. Sillä tässä lesoilee.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Olispa kiva istua Tahkon paita päällä tuolla. Sitä vittuilun määrää. Kouvolassa oon sitä kokenut, että lyötyä lyödään surutta. Varmaan jokin kompleksi heillä. En tiedä. Mutta Hyvinkäällä on Rockfest. Sillä tässä lesoilee.

Tähän pakko kompata, näin Jymyn kannattajana, että missään muualla ei ole ollut mitään hässäkkää baarissa Jymyn paidassa kuin Kouvolassa... Vissiin ottaa koville kun viime mestaruudesta alkaa olla aikaa??
 

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olispa kiva istua Tahkon paita päällä tuolla. Sitä vittuilun määrää. Kouvolassa oon sitä kokenut, että lyötyä lyödään surutta. Varmaan jokin kompleksi heillä. En tiedä. Mutta Hyvinkäällä on Rockfest. Sillä tässä lesoilee.
Tähän on muuten mainittava se että kun tuon tekee toisinpäin, niin silloin ollaan ihan seuran henkilöiden puolesta "ojentamassa" vaikka ei ole edes perushuutelua kummempaa. Olen tämän kokenut.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Olispa kiva istua Tahkon paita päällä tuolla. Sitä vittuilun määrää. Kouvolassa oon sitä kokenut, että lyötyä lyödään surutta. Varmaan jokin kompleksi heillä. En tiedä. Mutta Hyvinkäällä on Rockfest. Sillä tässä lesoilee.
Kouvolan yleisö on kyllä harmittavan tyly. Tunteet, meteli ja kuittailu kuuluu urheiluun, etenkin pesikseen, mutta Kouvolan kannatajat menevät välillä rajojen yli juuri näissä merkeissä että lyötyä lyödään, mutta usein se on helppo huudella kun oman joukkueen mopo keulii. Itse en usein mitään huutele ellei lämpö nouse ;). Ei kyllä Tahkonkaan kannattajille voi täysin puhtaita tästä illasta antaa. Mutta ei siinä mitään sillä kyseessä on vain yksi sankari. Huuteli Haimille ja Nikkaselle jotain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös