Mut entäs, jos mä olisin halunnut katsoa KPL - Kossu trillerin myöhemmin?
Pyörität spoilaajan tervassa ja höyhenissä.
Nyt Sotkamon Jymy. Näyttäkää minulle, että Sotkamon Jymy ei olisi Sotkamon Jymy, jos se ei olisi Sotkamon Jymy.
Mut entäs, jos mä olisin halunnut katsoa KPL - Kossu trillerin myöhemmin?
Kannattais varmaan pysytellä poissa tästä livestä. Ei täällä kukaan kuitenkaan naisten peleistä keskustele...Mut entäs, jos mä olisin halunnut katsoa KPL - Kossu trillerin myöhemmin?
Tekis mieli "peukuttaa", mutta ei oikein voi... ;o)Olipa hyvä lyönti Korhoselta, muuten taas hyvä ulkopeli. Nyt oma rulla pyörimään.
Joulu - KuusPesäpallo on kyllä armoton laji. Kävelet 14-1 -lukemat ensimmäisellä jaksolla ja voit olla muutamalla lyönnillä 0-4 -tappiolla toisen jakson alkuun.
Kyllähän se Jussin lähtö oli odotettavissa olevan vaikea paikata... Pelot konkretisoituu!Hyvää yötä Sotkamon Jymy. Viimeinen sammuttaa valot. Tulisi jo lumi maahan.
Ei taas näkyny mitään, mutta kai se yli pomppas? Pinnan lyöntihän se oli.Miten tuollainen lyönti menee takaa läpi? Pinna kyllä, mutta...
Kyllähän se Jussin lähtö oli odotettavissa olevan vaikea paikata... Pelot konkretisoituu!
Jussi oli vaan Rikun iässä Suomen Top 3 koppari...Totta, mutta tältähän se Jussin pelikin pari ensimmäistä vuotta näytti. Sitten tapahtui jotain.
Kyllä oli palo mun mielestä...Nyt oli kyllä pinna.
Kyllä oli palo mun mielestä...