Virkiä on kesälomareissulla etelässä, niin ei näistä parista peleistä pisteitä tule.Roihuttaret otti voiton ensimmäisestä jaksosta Virkiää vastaan ja oli kyllä kauden paras jakso Roihulta, Lapua yritti kyllä tosissaan.
Mulla ei auennut eilen eikä aukea tänäänkään. Mikäs töllö sulla on? Mulla Philipsi jossa android-tvNo nyt ollaan ruudun sekoiluissa jo sillä levelillä, että edes koko sovellus ei aukea televisiosta.
LG. webOSia tuo käyttää.Mulla ei auennut eilen eikä aukea tänäänkään. Mikäs töllö sulla on? Mulla Philipsi jossa android-tv
Juu, ei auennut eilenkään. Yksi iso vitsi koko pulju.No nyt ollaan ruudun sekoiluissa jo sillä levelillä, että edes koko sovellus ei aukea televisiosta.
Juu, noita korjailtiin ennen supervuoron alkua, koska kirjuri oli uinunut toista vuoroa.Eipä tuo tulospalvelukaan ihan täysillä kulje. Sen mukaan Roihuvuoressa pelataan vielä toisen jakson kolmatta vuoroa.
Juu, noita korjailtiin ennen supervuoron alkua, koska kirjuri oli uinunut toista vuoroa.
Sattuuhan noita, kirjuri tuskin saa työstään juurikaan rahaa. Toisin kuin Sanoma.
Höglundit ja Nummikari pidettävä Roihussa, muuten saa heittää hyvästit pienellekään mhdollisuudelle pärjätä. Ja Basson vaihtaminen Piriseen olisi pitänyt tapahtua viimeistään kesäkuussa, sen verran raikkaammaksi on peli sen jälkeen muuttunut, kun Pirinen otti ohjat.Tykkään enemmän Pihkalan kuin Roihuvuoren tunnelmasta. Pihkalassa istutaan vittuuntuneina hiljaa ja nauretaan, että on ne tyhmiä, kun vierasjoukkueen kannattajat huutavat hoopoja kannustushuutojaan. Kitteen Pallo always cracks us up. On meilläkin kaksi huutajaa, Hyvä Tahko! -nainen ja Tsemppiä kundit! -mies. Siinä on riittävästi. Kauden kohokohta on, kun sudeettisotkamolaiset tulee värikkäissä lippalakeissaan Espoosta paikalle. Sitä on mukava kattella. Tulispa Sotkamo puolivälierissä vastaan. Tykkään kyllä Vimpelistäkin ja Kouvolasta. Ai jaa, tämä meni liveseurantaan, noh, Team Moderators antaa sitten penalttia jos antaa. En vittu jaksa siirtää tätä kausiketjuun. Tänään leidit pellaa ja Virkiä saattaa olla melkoisen vittuuntunut, joten katotaan miten käy. Mäksä onneksi jatkaa ensi kaudella, olisi ihan hirveetä jos ei jatkaisi. Ne Höglundit vois tulla Tahkoon Roihusta vai onko se Roihuttaret joo.
Tykkään enemmän Pihkalan kuin Roihuvuoren tunnelmasta. Pihkalassa istutaan vittuuntuneina hiljaa ja nauretaan, että on ne tyhmiä, kun vierasjoukkueen kannattajat huutavat hoopoja kannustushuutojaan. Kitteen Pallo always cracks us up. On meilläkin kaksi huutajaa, Hyvä Tahko! -nainen ja Tsemppiä kundit! -mies. Siinä on riittävästi. Kauden kohokohta on, kun sudeettisotkamolaiset tulee värikkäissä lippalakeissaan Espoosta paikalle. Sitä on mukava kattella. Tulispa Sotkamo puolivälierissä vastaan. Tykkään kyllä Vimpelistäkin ja Kouvolasta. Ai jaa, tämä meni liveseurantaan, noh, Team Moderators antaa sitten penalttia jos antaa. En vittu jaksa siirtää tätä kausiketjuun. Tänään leidit pellaa ja Virkiä saattaa olla melkoisen vittuuntunut, joten katotaan miten käy. Mäksä onneksi jatkaa ensi kaudella, olisi ihan hirveetä jos ei jatkaisi. Ne Höglundit vois tulla Tahkoon Roihusta vai onko se Roihuttaret joo.
Varmaan pelätään kahden palon paikkaa, jos lyönti epäonnistuu. Ehkä se on sitä prosenttipeliä, että pelataan aina vaan niillä varmoilla ratkaisuilla. En tiiä, mutta näin minä miettisin. Tosin saisi niitä taitolyöntejä minustakin olla enemmän.Mihin pesiksestä on hävinneet hidastetut pussarit? Jumalauta lyödään järjestään lapalaakana maata pitkin suoraan polttajan räpylään niin siinä ei paljoa suorittamista tarvita kun äijä suolataan jo kulmalipulle.
Tuorein havainto siis KiPa-Manse ja molemmista joukkueista, mutta en edes muista milloin olisin viimeksi nähnyt aidon hidastetun viimeisellä kotiutuslyönnillä.
Varmaan pelätään kahden palon paikkaa, jos lyönti epäonnistuu. Ehkä se on sitä prosenttipeliä, että pelataan aina vaan niillä varmoilla ratkaisuilla. En tiiä, mutta näin minä miettisin. Tosin saisi niitä taitolyöntejä minustakin olla enemmän.
Kekin sisäpeli ei toimi yhtään ilman Määttää. Saastamoinen ei oöe huippujoukkueen ykköskärjen pelaaja eikä valitettavasti Topikaan. Haapakoski, Antti ja Matti ainoita jotka saavat edes tilannetta päälle.KeKi oli kyllä surkea. Sitten taasen Jymyjussit on nostanut hienosti profiiliaan. Kova taistelu käydään tulevista karsijoista.