Huotari on sittenki nero. Tottahan se on, et mestaruuden voittamiseen ei tarvita noita keskikastin joukkueita. Kunhan oppii voittamaan nää kärkijoukkueet, nii mestaruus on lähempänä ;)Se on siinä! Sama voittaa vaan näitä top-4 joukkueita.
Huotari on sittenki nero. Tottahan se on, et mestaruuden voittamiseen ei tarvita noita keskikastin joukkueita. Kunhan oppii voittamaan nää kärkijoukkueet, nii mestaruus on lähempänä ;)Se on siinä! Sama voittaa vaan näitä top-4 joukkueita.
Vimpelissä fanikamera-tuotantokin on siellä sarjan parhaimmistossa, joten parempi näin päin. Hyvä että joukkueet saavat mahdollisimman laajalti näkyvyyttä "päälähetysten" muodossa. Vaikka ironisesti niissä kameratyöskentely/ohjaus onkin korkeintaan välttävällä tasolla.Ei helvetti, miten voi olla, ettei ViVe-Manse ole päälähetyksenä? Runkosarjan kiinnostavimpia matseja, Ruuskan paluu Vimpeliin jne. ja ei kun tuotantotiimi lähtee Kiteelle.
Vimpelissä fanikamera-tuotantokin on siellä sarjan parhaimmistossa, joten parempi näin päin. Hyvä että joukkueet saavat mahdollisimman laajalti näkyvyyttä "päälähetysten" muodossa. Vaikka ironisesti niissä kameratyöskentely/ohjaus onkin korkeintaan välttävällä tasolla.
Nyt oli tasapainoinen pari selostamisen ja kommentoinnin suhteen.
Voi olla, että mun repäsy yli 9,5 kävelee kans pelitilille!Taitaa mun veto yli 8,5 juoksua tulla aika nopeasti kotiin tästä KaMa-JJ -pelistä.
Kyllä nyt taitaa lähtö tulla. Uutta tulemista muutaman vuoden kuluttua.Kankaanpäällä melko rapsakan rento karsintoja kohti-peliasento. Junnu-höntsätason ulkopelisuorituksia.
Näyttää olevan ihan kohtalaisen hyvä mahdollisuus tuohonkin :DVoi olla, että mun repäsy yli 9,5 kävelee kans pelitilille!
Kyllä nyt taitaa lähtö tulla. Uutta tulemista muutaman vuoden kuluttua.
Kävin katsomassa saman takatilannekuvion Pelkosta vastaan arvioidun kellonajan mukaan, koska kuvauksesi oli varsin mielenkiintoinen!Jännittävä on tuo Simon Kirin takatilannekuvio Marko Pelkosta vastaan: tappimies on viistotaipaleella hyvä ettei näppietäisyydellä valmiiksi ja takanaan on puolen jalkapallokentän tyhjä tila, kun polttajat ovat visusti reunoilla, etenkin 3-polttaja. Olen pätkittäin ja viiveellä katsonut, mutta niillä kerroilla kun olen tämän kuvion nähnyt niin Pelkonen ei ole saanut mitään aikaan.
Luulenpa että minun alitajuntaani on vain niin täysin syöpynyt se sangen staattinen takavuosikymmenten takatilannekuvio, että tuo asetelma vain pakosta näyttää niin eksoottiselta. Ja koska tappimies on niin pirun lähellä niin polttajat tuntuvat olevan ihan reunoilla jättäen sinne tappimiehen taakse valtavalta näyttävän tyhjiön. Minusta suht "normaalisti" tuossa ovat vain ne 3-vahti ja sieppari... Näkemäni Pelkosen lyöntiratkaisut siinä kuviossa vaikuttivat voimattomilta ja kohdistuivat lähinnä sinne, missä sitä tilaa ei ollut - yhdestä tuli kaksi paloa, kun löi ponnettomilta rajaleikkurin ajossa viimeisellä lyönnillä.Eli toisen jakson neljännen avaavalla on nähtävissä tämä tilanne Oulu-Simo ottelussa oletukseni mukaan. Polttajat ovat oikeilla paikoilla ja mainitsemasi polttajat ovat toki 3-vahti ja sieppari.
Tuo oli normaali Oulu-kuvio kolmostilanteeseen, eli lähes mitään erikoista en tuossa havainnut.
Ja ihan otettavissakin oleva lyönti. Pelaajasta läpi.Ei hyvää päivää, ollaan palaamassa väärän jälkeen kolmoselle ja Pattijoki antaa Ruuskan lyödä läpi.