Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Komulainen ja Huotari nöyryyttävät Tahkoa.
Nöyryyttämiseen on totuttu. Nimet vain vaihtuvat. Vitutus säilyy.
Komulainen ja Huotari nöyryyttävät Tahkoa.
Jos nyt kolmostilanteen saisivat. Tämän hetken saldo: 2.Tässä alkaa toivo nousta. Yhä tasan. Ehkä sittenkin?
Jos nyt kolmostilanteen saisivat. Tämän hetken saldo: 2.
Sieltä kolmas!Joo. Vituiksi tämä menee. Tiedetään. Mutta voi sitä unelmoida.
Mekin on totuuttu nöyryyttämään. Hassua vain, kun ennen nöyryytti isien sukupolvi, sitten siellä oli omat koulukaverit, mutta nyt vuorossa on jo omat lapset. Aika lentää, kun on mukavaa.Nöyryyttämiseen on totuttu. Nimet vain vaihtuvat. Vitutus säilyy.
Sitten antikliimaksi.
Mekin on totuuttu nöyryyttämään. Hassua vain, kun ennen nöyryytti isien sukupolvi, sitten siellä oli omat koulukaverit, mutta nyt vuorossa on jo omat lapset. Aika lentää, kun on mukavaa.
Jos saavat tilanteet rakennettua sekä Niemelle, että Korhoselle, niin kyllä edes toisen on onnistuttava.Sitten antikliimaksi.
Kyllä. Oli aika tyly.
Jos saavat tilanteet rakennettua sekä Niemelle, että Korhoselle, niin kyllä edes toisen on onnistuttava.
Luokatonta.
Meillä? En minä ole Jymyn kannattaja.Aivan. Täyttä paskaa on. Toista on teillä.
Meillä? En minä ole Jymyn kannattaja.
Itseasiassa minulla ei edes ole suosikkia miesten superissa. Pattijoelle sympatiapisteet.
Hyvinkään kannattaminen on vähän niin kuin Bostonin kannattaminen. Kerran kolmeenkymmeneen vuoteen osuu ja muuten odotellaan ensi kautta.