No niin, eka jakso taputeltu.
Onpa Savonjoessa paljon vettä!
Totta. Jymy on ollut kolmen viime kauden aikana vain kahdesti finaaleissa voittaen vain yhden mestaruuden. On kai vahvemmalla Vedollakin joku pronssi?Sua vaan vituttaa, kun Sotkamo ei ole enää vanha sama. Veto taaseen on vähän kovempi.
No eiii nyt vielä... Saari on arvaamaton paikka!
Eikö Vimpeli ole enää kova löysille ja löysä kovilleSua vaan vituttaa, kun Sotkamo ei ole enää vanha sama. Veto taaseen on vähän kovempi.
Mäksäääää!
Nämä "holisti" -jutut ovat myöskin melko väsyneitä.Sua vaan vituttaa, kun Sotkamo ei ole enää vanha sama. Veto taaseen on vähän kovempi.
Eikö Vimpeli ole enää kova löysille ja löysä koville
Ei ole enää ei.Totta. Jymy on ollut kolmen viime kauden aikana vain kahdesti finaaleissa voittaen vain yhden mestaruuden. On kai vahvemmalla Vedollakin joku pronssi?
Heh, rattijuoppous on jees jees, siitä kuittailu nou nou.Nämä "holisti" -jutut ovat myöskin melko väsyneitä.
Kaippa tuo on joidenkin mielestä hauskaa.
Tämän takia tartuin.Nämä "holisti" -jutut ovat myöskin melko väsyneitä.
Kaippa tuo on joidenkin mielestä hauskaa.
Ei, se ei ole 'jees jees'. Kuittailusi on siitä huolimatta todella väsynyttä. Rikkinäinen levy.Heh, rattijuoppous on jees jees, siitä kuittailu nou nou.
Kempele taitaa tällä hetkellä olla näin.Ei ole enää ei.
Ja nyt puhutaan tämän kauden kunnosta. Oli Kirikin aikoinaan vitun kova, nykyään ei pelaa edes sarjassa.
Juu, no lähtökohtaisesti en kirjoita Jatkoaikaan miellyttääkseni esimerkiksi sinua. Valitan.Ei, se ei ole 'jees jees'. Kuittailusi on siitä huolimatta todella väsynyttä. Rikkinäinen levy.
Harmi. Luulin jo, että meillä synkkasi.Juu, no lähtökohtaisesti en kirjoita Jatkoaikaan miellyttääkseni esimerkiksi sinua. Valitan.
Toisaalta. Noissa kovinkaan moni joukkue ei olisi edes päässyt lähelle taikka saanut edes polttoheittoa lähtemään.Vihanto melkein poltti kakkosjatkeelta, Korpa melkein poltti äsken kakkosrajasta. Melkein ei vain riitä. Se erottaa jaksovoiton ja -tappion toisistaan.
Totta, mutta nimenomaan näissä kärkipeleissä se ero tulee noista.Toisaalta. Noissa kovinkaan moni joukkue ei olisi edes päässyt lähelle taikka saanut edes polttoheittoa lähtemään.
Täysin OT mutta tuskin kukaan muu on tuota mieltä paitsi sinä.Heh, rattijuoppous on jees jees, siitä kuittailu nou nou.
Rauhoitu @banaaninviljelijä, Veto on aiemminkin ollut heinäkuussa varma mestari.
Itse tuomitsen rattijuoppouden täysin. @Huml71 oli se, joka löysi kritisoitavaa moiseen syyllistyneelle vittuilusta, en suinkaan minä.Täysin OT mutta tuskin kukaan muu on tuota mieltä paitsi sinä.
Että se rattijuoppous on sitten sellainen teko, jotta siitä pitää ihmisen joutua ikuiseen kadotukseen?Itse tuomitsen rattijuoppouden täysin. @Huml71 oli se, joka löysi kritisoitavaa moiseen syyllistyneelle vittuilusta, en suinkaan minä.
Eiköhän ikuinen häpeä riitä, kun ei kuitenkaan tappanut ketään.Että se rattijuoppous on sitten sellainen teko, jotta siitä pitää ihmisen joutua ikuiseen kadotukseen?
Saat sinä siitä vittuilla. Väsynyttä se on siltikin, joten toivottavasti miellytät edes itseäsi.Itse tuomitsen rattijuoppouden täysin. @Huml71 oli se, joka löysi kritisoitavaa moiseen syyllistyneelle vittuilusta, en suinkaan minä.
Eiköhän ikuinen häpeä riitä, kun ei kuitenkaan tappanut ketään.