hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Vihaan Sotkamon Jymyä -vuodesta 1991. On tuo silti kova joukkue aina vaan.
Ihmisiä ne tuomaritkin ovat ja joskus ne tuomiot menee väärin, varsinkin nopeissa tilanteissa. Nyt kävi näin, ei voi mitään.Niin no, ethän sinä vihellä paloksi, jos et ole täysin varma. Ei, nyt ei puhuta mistään etenijän edusta, vaan kopilla pesästä irti olemisesta soisi tuomarin olevan varma.
Tietenkin. Siksi tuollaisissa tilanteissa pitäisi olla varma, eikä valita sitä epätodennäköisempää vaihtoehtoa.Ihmisiä ne tuomaritkin ovat ja joskus ne tuomiot menee väärin, varsinkin nopeissa tilanteissa. Nyt kävi näin, ei voi mitään.
Tietenkin. Siksi tuollaisissa tilanteissa pitäisi olla varma, eikä valita sitä epätodennäköisempää vaihtoehtoa.
Monta peliä oot ite pelannut!Kore on ihan pihalla. Vaikka pelaa vain sisällä.
Ei, mutta on äitinsä poika.Tää Komulainen on aika lupaava lukkari. Onkohan sukua sille Janille?
On tullut kuulema isäänsä.Tää Komulainen on aika lupaava lukkari. Onkohan sukua sille Janille?
Jomalla yksi kolmostilanne ja nolla kotiutuslyöntiä, kun Komulainen irrotti senkin väärällä. Roope löi yhden.Jaaahas... sitten Hiukkaan. Mitäs täällä?
Ei, mutta on äitinsä poika.
Toni Kohosen jalanjäljissä. Teillä toisilla tulee olemaan vaikeaa seuraavat 20 vuotta.
On tullut kuulema isäänsä.
Samaa mieltä kentän tasalta katsottuna.Tuomarivirhe. Kelauksen perusteella Piiponniemi ehti astua takaisin pesään ennen Kuosan koppia.
Monta peliä oot ite pelannut!Ota nyt tästä selvää!
Yksi sopupelaaja oli mulla junnuja pelinjohtajana. Tästä voisi tietysti kertoa tarinaa, mutta palataan asiaan myöhemmin.Tuota Kossun nippua pitäisi kyllä mäiskiä kuin ottopoikaa ladossa, mutta on silti oltava tyytyväinen että ensimmäinen jakso jää aikakirjoihin Tahkon voittona, ellei sitten ilmene jotain epäselvyyksiä Veikkauksen suunnalta. Eilen kehuin itseäni silläkin, että olen sopupelaajan luokkakaveri.
Meillä oli eräs tyyppi, jolle toinen tyyppi soitti, että "Keskusrikospoliisista päivää." Tyyppi oli vähän paskat housuissa.Yksi sopupelaaja oli mulla junnuja pelinjohtajana. Tästä voisi tietysti kertoa tarinaa, mutta palataan asiaan myöhemmin.