Pesäpallo – liveseuranta

  • 755 437
  • 18 743

Mleknoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Vimpelin Veto
Vihriälän Latella oli jokunen peli sitten vähän hankalaa mutta viime peleissä tehnyt hyvin paloja kun on saanut runsaasti pommitusta painepalloina.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ritari punnitsi Matikan heittokättä siinä taittoheitto/takapalo-tilanteessa, mutta oliko kuitenkin sellanen köykäinen ansa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kovaa se Niemi lyö. Hankalia kiinniotettavia.

Ai vielä kunnarikin tyhkään kenttään. Huhhuh!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aiaiai ”Niemi ei kangistu” ja sormi pystyssä kunnari

AIAIAI
 

Mleknoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Vimpelin Veto
Ainut paikka mistä erityisesti Niemi ehtii kunnarin kiertää on tuo takakenttä niin eikö sinne pitäisi sijoittaa niitä pelaajia tarpeeksi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Heh, ihan kiva lyönti nisulta. Kunnari rajat tukittuun kenttään, eikä tuota nyt kauheasti voi mun mielestä ulkokentän piikkiin pistää, niin en muista tämmöisiä ennen nähneeni.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Nämä on niitä pesiksen hienoimpia hetkiä!! Kiitos Nisu! Hattua päästä ja “standing ovationit” täältä mun olkkarista ihan kirjaimellisesti!

Ja vielä Saaressa...
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Olipa jännä. Vaikka ohjaus hieman latisti kokemusta.

Joensuun paidassa Niemi taisteli ykköseltä kotipesään, Tahkossa kunnari viimesenä. Mitä muita ikimuistoisia Saarikentällä löytyykään.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Heh, ihan kiva lyönti nisulta. Kunnari rajat tukittuun kenttään, eikä tuota nyt kauheasti voi mun mielestä ulkokentän piikkiin pistää, niin en muista tämmöisiä ennen nähneeni.
Noh olihan tuo Anttilan moka. Jotain pysähteli tuossa juuri ennen kuin pallo tippui maahan vaikka olisi pitänyt mennä varmistamaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös