Tahkon ensimmäinen juoksu oli tänään noin metrin palo kotiin.
Kauden isoin virhe metrimitalla mitattuna.
Ei yllätä kun katsoo ketkä on pt-st parina. Ei ole ensimmäinen kerta kun on "hiukan" epämääräisiä tuomioita.
Tahkon ensimmäinen juoksu oli tänään noin metrin palo kotiin.
IPV sanoo moro :DOnnea kumma, kuinka nihkeää Vedolla on häntäpään joukkueiden kanssa.
Jos se nyt yhtään lohduttaa niin tällä ei ole ottelun lopputuloksen kannalta mitään merkitystä.Tahkon ensimmäinen juoksu oli tänään noin metrin palo kotiin.
Mitä Kankaanpäässä tapahtui. Lääkäriä kyseltiin yleisössä ja nyt tuli ambulanssi.
Avasin siis just Ruutu+ töllöstä ja ei voi kelata liveä.
Mitä Kankaanpäässä tapahtui. Lääkäriä kyseltiin yleisössä ja nyt tuli ambulanssi.
Avasin siis just Ruutu+ töllöstä ja ei voi kelata liveä.
Ei vain mahdu. Savikoski on paikan saatuaan pelannut paljon paremmin. Eiköhän Piirainenkin saa kuitenkin vielä näyttöpaikan tämän kauden aikanaMikäs on muuten KeKin Tommi Piiraisen tilanne? Eikö mahdu rosteriin, vai onko rikki?
Jos se nyt yhtään lohduttaa niin tällä ei ole ottelun lopputuloksen kannalta mitään merkitystä.
Ostin tammikuussa kasan paskaa Tahkon kausikortin muodossa.
Soittelin Vaasan vanhaan sairaalaan, päästävät pari murhamiestä pois, joten tilaa on.Mulla on myös Leidien kausikortti. Ilmeisesti olen hullu.
Ja tästä saamme taas muistutuksen siitä, että pesäpalloa ei tule ainakaan syksyllä viedä ikinä mihinkään suljetuille stadioneille tai edes näin pahasti tukossa oleville perinteisille kentille.
Kesällä voi vielä jotain yksittäisiä matseja pelata näissä puitteissa, mutta ei yhtään enempää, eikä varsinkaan pudotuspelejä.
Katsojia mahtuu varmasti juu enemmän ja pöhinää on, mutta kun se tärkein asia, eli itse peli on tämmöistä, niin ei sitä pidä koskaan toteuttaa.
Ja tästä saamme taas muistutuksen siitä, että pesäpalloa ei tule ainakaan syksyllä viedä ikinä mihinkään suljetuille stadioneille tai edes näin pahasti tukossa oleville perinteisille kentille.
Kesällä voi vielä jotain yksittäisiä matseja pelata näissä puitteissa, mutta ei yhtään enempää, eikä varsinkaan pudotuspelejä.
Katsojia mahtuu varmasti juu enemmän ja pöhinää on, mutta kun se tärkein asia, eli itse peli on tämmöistä, niin ei sitä pidä koskaan toteuttaa.
Perinteinen näky jo vuosien takaa, Puputti imee ja Komulainen kiertää kunniaa. Isältä pojalle.
Kyllä peli kärsii, jos tälläsessä kaukalossa pelataan. Luonne muuttuu täysin ja tämän ymmärtää kaikki pesis ihmiset.Lajia pelataan katsojille ja mitä enemmän katsojia mahtuu livenä kentälle, sen parempi. Peli muuttuu, ei kärsi.
Sinähän sen tiedät pitkällä kokemuksella.katkeruus on kaunista.
Kyllä peli kärsii, jos tälläsessä kaukalossa pelataan. Luonne muuttuu täysin ja tämän ymmärtää kaikki pesis ihmiset.
Sinähän sen tiedät.
Ja katkerana niihin naukunut. Siinäpä se.Kyllä, useamman vuoden olen juttujasi lukenut.
Verkot pois vaan. Olisi katsojillakin jännempää.Kyllä peli kärsii, jos tälläsessä kaukalossa pelataan. Luonne muuttuu täysin ja tämän ymmärtää kaikki pesis ihmiset.
Ja katkerana niihin naukunut. Siinäpä se.
Katsomot lyhyemmäksi. Ville Viita hyödynsi täydellisesti tämän kaukalon. Huvittavasti oli raja aivan tyhjä.Verkot pois vaan. Olisi katsojillakin jännempää.
Peli kärsii, kun sen luonteesta poistuu ulkopelin suurin asia, eli riskinotot ja leikkaukset keskeen. Nyt kun niistä ei rangaista, menee peli tosi puuroiseksi sumpun takia.Pelin luonne muuttuu, mutta peli ei kärsi. Tampereella pelataan toista peliä, kaksi kunnaria lyöty.