hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Tuohisaari pelaa vakuuttavaa peliä. Tiukille Kossu laittaa Vedon.
Mystistä. Muista laittaa palautetta asiasta, niin ongelmat kyllä korjataan.Hämeenlinnassa ollut koko paljon teknisiä ongelmia lähetyksessä ja nyt sitten laitettiin pillit pussiin ruudun osalta.
Minä taas luulen, että Palaute -osio on Ruudulla pelkkää silmänlumetta. Lähetetyt viestit katoavat bittiavaruuteen.Menee roskaposti kansioon palautteet Ruudun asiakaspalvelussa.
Minä taas luulen, että Palaute -osio on Ruudulla pelkkää silmänlumetta. Lähetetyt viestit katoavat bittiavaruuteen.
Menee roskaposti kansioon palautteet Ruudun asiakaspalvelussa.
Poikkeus vahvistaa säännön. Jos minulta kysyttäisiin lisätietoja, niin suosittelisin oikeuksista luopumista.Minulle ainakin vastattiin asiallisesti ja kyseltiin lisätietoja!
Poikkeus vahvistaa säännön. Jos minulta kysyttäisiin lisätietoja, niin suosittelisin oikeuksista luopumista.
Tuttua hommaa Pattijoelta. Todella tiukkaa ulkopeliä ensimmäiset kolme vuoroa, kunnes neljännessä täysi romahdus.
...KaMan kenttäkuuluttaja pääosin hyvä ja asiallinen, mutta välillä ihmeellinen tapa huutaa mikkiin esim. kesken tiukan pesäkilvan sekä ”täptäp” -tilanteissa ikään kuin yrittäen tuomarin päätökseen vaikuttaa karjuen ”varmaa pinnaa” vaikka tilanne onkin lopulta palo tms. tilanteita tältä(kin) kaudelta tuolta tullut todistettua.
Ja Ruutu toimii, toisin kuin superin peleissä?Ykkössarjaa on mukavaa katsoa - olosuhteet ja pelitaso eivät ole aina ihan parhaasta päästä, mutta pääosin aivan hyvää ja jännittävää pesäpalloa. Ja tulee monesta joukkueesta sellainen vanhojen aikojen tunnelma mieleen, oman kylän pojat taistelemassa... Simon Kiriä olen seurannut enemmänkin: loistava toteutus lähetyksillä: selostajat ovat rauhallisia ja analyyttisiä, viihdyttäviä pelejä.
No siis pääosin ihan hyvin - ja Simossa on muuten monikameralähetys, toki aika vaatimaton mutta silti. Eikä ole pelkoa että zoomataan kolmosrajaan kun kakkoselta menee läpi...Ja Ruutu toimii, toisin kuin superin peleissä?