Jo vain! Pitkään oon pesäpalloa seurannut, mutta enpä koskaan oo tullut aatelleeksi, että jatkikselta löytyy ketju pesikselle. Tuutte siis jatkossa näkemään mun kommentteja täällä!Tämä on ihan paras ketju.
Jo vain! Pitkään oon pesäpalloa seurannut, mutta enpä koskaan oo tullut aatelleeksi, että jatkikselta löytyy ketju pesikselle. Tuutte siis jatkossa näkemään mun kommentteja täällä!Tämä on ihan paras ketju.
Kyllä minä uskon siihen. Materiaali on tasaisen vahva: molemmat kärjet ovat sarjan parhaimmistoa, Latvala ja Kivipelto ovat monipuolisia lyöjiä, joten kotiutusvoimaa myöskin löytyy Meriläisen löydettyä vireensä. Luoman veljekset ovat myöskin jokerikortteja.Onko tämä se vuosi kun Kopla viiiiiimein?
Saman kysymyksen heitän myös ilmaan. On huippujoukkue kasassa ja loistava pelinjohtaja! Oon Jymyn kannattaja, mutta jos jollekin muulle seuralle mestaruuden soisi, niin se olisi Kopla!Onko tämä se vuosi kun Kopla viiiiiimein?
Tähän vielä se että ovat ottaneet osumaa finaaleissa niin monta kertaa että jossain vaiheessa se väkisin kääntyy. Ja tänä vuonna se on erittäin todennäköistä.Kyllä minä uskon siihen. Materiaali on tasaisen vahva: molemmat kärjet ovat sarjan parhaimmistoa, Latvala ja Kivipelto ovat monipuolisia lyöjiä, joten kotiutusvoimaa myöskin löytyy Meriläisen löydettyä vireensä. Luoman veljekset ovat myöskin jokerikortteja.
Niin, ja siellä on vielä Teemu Nikkanen telakalla. Huikea rosteri!
Ei se nyt sentään 'väkisin' käänny, vaan oikeilla toimenpiteillä. Materiaali on sarjan paras, ja Haimi/Pitkänen -kaksikko on myöskin, jos ei sarjan paras, niin aivan absoluuttista kärkeä. Toki on hyvin aikaista julistaa tämän kauden mestaria, mutta KPL on mielestäni tämän hetken ykköshevonen.Tähän vielä se että ovat ottaneet osumaa finaaleissa niin monta kertaa että jossain vaiheessa se väkisin kääntyy. Ja tänä vuonna se on erittäin todennäköistä.
Ensimmäinen juoksu oli ulkopelin huolimattomuutta, mutta toinen oli kyllä vastustamaton vapaa lyönti väliin.Vimpeli ei ole ihan hereillä ja JoMa heti alkuun 2-0 johtoon.
Jep. Lähinnä aika helposti sai JoMa tilanteen päälle.Ensimmäinen juoksu oli ulkopelin huolimattomuutta, mutta toinen oli kyllä vastustamaton vapaa lyönti väliin.
Muutenkaan Kosonen ei ole vakuuttanut yhtään niissä peleissä missä on ollut lautasella. Jokerina on pelannut loistavasti.Kososelta ei-niin-vahva startti lautasella.
Kososelta olen nähnyt ainoastaan KeKi -vierasmatsin, missä sattui ja tapahtui. Kyllähän varsinkin Wahlstenin ollessa sivussa Kososen pitäisi olla jokerina.Muutenkaan Kosonen ei ole vakuuttanut yhtään niissä peleissä missä on ollut lautasella. Jokerina on pelannut loistavasti.
Toivoa kyllä on. Saamatonta on ollut myös JoMan sisäpeli ensimmäisen vuoron jälkeen.Vedolta kyllä luokatonta sisäpeliä, kopinnostopaloja yms yms. Jotenkin tuntuu valtavalta tuo kahden juoksun takamatka, mutta vielä on toivoa tämänkin jakson suhteen.