Tietäisikö Jussila itsekään varmasti, jos pallo olisi hipaissut tuossa paitaa. Kuten Haimi haastattelussa totesi, kaikki pitää yrittää. Tavoitteenahan on voittaa mestaruus, eikä olla tyylikäs häviäjä.Turhaa valitusta Iirolta ja Eerolta, mutta olen melko varma että tuosta ei osumaa tai osumattomuutta VARMASTI voi tietää kukaan muu kuin Mansen ko. pelaaja.
Ai että, ai että! Kouvola - ikuinen häviäjäkaupunki. Muuttotappioinen junttikaupunki.
Huomenna katkeaa ja taas saa Hacklinit ja Kivipellot maistaa hopeaa. Se on heidän maksimisuoritus.
Tämän Theofiluksen jokainen viesti tähän ketjuun on ollut pelkkää vittuilua. Seitsemän viestiä ja sisältö täysin nolla, jos otetaan vittuilu pois.Ketju täynnä pään repijöitä, joiden ainoa anti ketjuun on vittuilu, ei pelin kommentointi. No, kukin tyylillään.
Mansen 2 ja 3 tänään selvästi Koplan vastaavia parempia. Tekeekö kopla jotain muutoksia huomiseksi kärkeen, mitä veikkaatte? Lähellä on Mansen mestaruus ja juhlat Kaupissa.
No ei nyt missään tapauksessa pidä lopettaa. Mitali on aina mitali ja varsinkin pitkän kauden jälkeen on kiva päättää kausi mitaliin.
Juu, onhan tuo sarja kyllä vähän liikaa mutta yksi peli on ehdottomasti pelattava.Ehkä olen turhan jyrkkä ajatukseni kanssa, kun näytti tuo pronssi Mansen naisille maistuvan kaikkien kauden aikaisten vastoinkäymisten jälkeen. Yleensä nuo on vain kahden pettyneen joukkueen keskinäistä räpeltämistä. Yksi pronssipeli olisi vielä hyväksyttävissä, mutta sarja on hieman liikaa. Toisaalta miesten puolella näytti siltä, että vielä hallitsevan mestarin panos pronssiläpsyttelyihin oli noh.. kauniisti sanoen heikko.
Samat mietteet. Vaihtotilanteessa pitää nyt hakea ekalla läpäreitä. Merkkiä päälle vasta tokalla, tai jopa kolmannella lyönnillä. Saadaan sitä Puhtimäen väärää pois samalla. Nyt jouduttiin lyömään ihan liikaa vääristä syötöistä.Vaikea kysymys. Nokkala ei ole parhaimmillaan ollut ykköskärjessä ja hieman menee hukkaan siellä, sillä kykenee myös ihan laadukkaisiin kotiutua yrityksiin.
Jos minä olisin Haimi antaisin Kohoselle sauman Hacklinin tilalla. Hacklin sitten takaisin kokoonpanoon, jos Kouvolassa vielä pelataan. Puhtimäki vienyt kaarta ja Haimia, se pitää saada loppumaan, jos KPL meinaa vielä Kouvolassa pelata tällä kaudella.
Urpot televisiossa.