Sarjan top-2 lukkari auttaa paljon.Mystinen tuo Kopla. Periaatteessa siellä ei pelaa ketään, mutta silti vuodesta toiseen hopealla tai pronssilla.
2007 nevör förget?
Näen siitä unia.
Olen samaa mieltä, mutta niin kauan kuin se on sallittua, niin näin saa tehdä. Ja se vasemmalta lyöjän pesään eteneminen on ollut aina sallittua.Kärkietenijöiden etenemislinjoihin toivottavasti puututaan ensi kaudella tarkemmin. Ei oikealta puolelta lyövällä ole mitään syytä syöksyä ykköspesälle pesän puolelle eikä vara-alueelle.
Tapahtui ensimmäisen JoMa-Jymy-pelin supervuorossa, kun Tirkkonen syöksyi Jymyn kakkosvahdin jalkoihin. Siitä tuli harhaheitto ja voittojuoksu.Olen samaa mieltä, mutta niin kauan kuin se on sallittua, niin näin saa tehdä. Ja se on ollut aina sallittua.
Tosin jos osuu paikallaan olleeseen kiinniottajaan, niin se on estäminen. Tuota tosin tapahtuu älyttömän harvoin.
Se oli muuten 50/50 tilanne.Tapahtui ensimmäisen JoMa-Jymy-pelin supervuorossa, kun Tirkkonen syöksyi Jymyn kakkosvahdin jalkoihin. Siitä tuli harhaheitto ja voittojuoksu.
Okei, no tuo ykköselle syöksyminen nyt ainakin on selviö. Mun muistin mukaan Tirkkonen siinä syöksyi outoon kohtaan pesää.Se oli muuten 50/50 tilanne.
Oliko tahallinen suunnanmuutos, vai kiinniottajan väärä sijoittuminen. Nuo eivät ole helppoja tilanteita.
Itse mietin, että tarkoitit vain ykköselle etenemistä vasemmalta lyövän pelaajan osalta ja tarkoitin vain sitä.
Nyt kun vielä asian noin muotoilet ( =toteat faktat) niin helppo olla jälkiviisas ja todeta, että Mini olisi pitänyt pitää jokerina ja Vihriälä yhdeksikössä eli jatkaa voittaneella kokoonpanolla. Mä palauttaisin edellisen pelin kokoonpanon lauantaille. Ennemmin Late ulkona kuin Mini.On muuten mielenkiintoista nähdä Vedon kokoonpano lauantaina. Voittava rosteri vaihdettiin tälle päivälle ja viime kuukauden ulkopelin heikoin lenkki Isoketo otettiin ulkopeliin Lauri Vihriälän tilalle, joka pomputti oikeastaan ensimmäisiä kertoja kauden aikana tiistaina Kouvolassa.
Jep, sellainen luotettava diesel, vääntö loppuu sitten viimeistään loppuotteluun. No, ehkä sitten tänä vuonna tulisi se kirkkain palkinto vuosien uurastuksesta.Mystinen tuo Kopla. Periaatteessa siellä ei pelaa ketään, mutta silti vuodesta toiseen hopealla tai pronssilla.
Jep, sellainen luotettava diesel, vääntö loppuu sitten viimeistään loppuotteluun. No, ehkä sitten tänä vuonna tulisi se kirkkain palkinto vuosien uurastuksesta.
Porilla on Nalle-peikko. Saas nähdä miten liki Pokela saa joukkueen viritettyä.
Pesäkarhujen tappioiden ruumiillistuma on kuitenkin vaihtunut Pokelaan joten tuota peikkoa ei ainakaan viuhkassa pelätä. Eri asia sitten miten Pesäkarhujen ”kova pehmeille ja pehmeä koville” siellä mailan varressaan suoriutuu.
Lyöntipuolella ihan oikeutettu kysymys. Mielenkiintosta nähdä miten napsuu Linnalla ja kuinka merkittävää tulitukea antaa Arbelius.