Ai kun naisissa toinen välierä on kesken ja miehissä ei olla pelattu vielä yhtään välieräottelua. Sanoisin, että tuo väreily on vielä kohtalaisen ohut. :)
Oonko mä jotenkin hullu, koska en hirveesti tota Nallen touhua symppaa?
Onko tapahtunut jotain?
Kyl sen touhailut on jossain vaiheessa ihon alle päässeet. Mutta sitten kun joutunut toteamaan, että Kaijansinkon kanssa kuta kuinkin pelinjohtaneet naispesiksen läpi niin on joutunut vaan nöyrtymään hiljaiseksi.
Ei mun tietääkseni ole tapahtunut. Se vaan on jotenkin raskas.
Mitähän loppukesästä oikein tapahtui? Se oli se yksi Seinäjoen reissu, jolla Kirittäret jäi kokonaan ilman juoksuja. Sen jälkeen homma on ollut vähän ihmeellistä puristusta ja hampaat irvessä vetämistä. Typeriä ja helppoja virheitä toisensa perään sekä huolimatonta peliä. Tänäänkään ei todellakaan tyylikäs suoritus, mutta siitä huolimatta voiton avaimet onnistuttiin ryssimään.
Viljanen on ollut ihmeen hiljaa viimeisissä peleissä. Alkukesästä Viljanen riehui jos Kirittäret johti 15-0 jo ratkennutta ottelua ja joku teki huonon suorituksen, ärräpäät lensi lähetykseen asti. Ilmeisesti jossain vaiheessa kautta Viljanen sai pelaajistolta vähän palautetta, että ei tarvitse vielä tässä vaiheessa kautta ottaa liian tosissaan kaikkea. Olisiko siellä jotain tuollaista taustalla?
Vaikka naisissa Mansen fani olen niin osaan antaa kunnian niille kenelle kunnia kuuluu kolmen vihellyksen jälkeen, mutta pelin ollessa käynnissä vastustaja saa aina vähän painetta.
mutta jokaisella joukkueella paitojenvaihto kestää yllättävän kauan.
Aina ei ihan käy selväksi mikä on viivytyksen syy, mutta toivois pikkasen selkeämpiä protokollia ja vaatimuksia noihin paitojenvaihtoihin sun muihin. Ettei normi jaksovaihdon ajankulun lisäksi katteltais toista minuuttia kun tuomari seisoo lautasen päällä ja tuijottaa kuuluttamoon.
Meillä Kore huutaa kuuluttamoon vaihdot. Ei kestä pitkään.
Kenestä sitten naisissa vuoden pesäpalloilija? Ei se nyt ihan Körköltä näytä.
Toivottavasti kaikki selittyisi Körkön kunnolla. Onhan Emman rooli joukkueessa ihan järisyttävän iso. Montako peliä meni runkosarjassa sillä kaavalla, että 1J4T:llä Körkölle jokeripaitaa päälle ja Emman suorituksilla Kiri vie jaksovoiton? Monta, en edes muista montako.@JYP#44 ja @aceman81
Itse veikkaan, että yksi iso tekijä Kirittärien pelilliseen alavireisyyteen on Körkön vähintään puolikuntoisuus. Körkkö on Kirittärille melkein yhtä tärkeä pelaaja kuin Manselle Hukka on. Nämä sarjan parhaat vain tekevät joukkueestaan niin ulkona kuin sisällä parempia ja hieman ulottuvampia.
Kenestä sitten naisissa vuoden pesäpalloilija? Ei se nyt ihan Körköltä näytä.
Itse sanoisin, että alkoi jo Pori-pelistä, jossa Kirittäret jätettiin todella vähäiselle tilannemäärälle (heidän mittapuullaan) ja ilman Paunan häpläystä ei välttämättä olisi jäänyt pinnaakaan käteen. Tiedä sitten onko tuota joukkuetta juoksutettu liikaa ja varsinkin sen avainpelaajia? Ehkä Nallella on ollut se tappioton kausi mielessä, jota Olli Eronen ennen kauden alkua ennusti. Jyväskylän pystyy jaloilla voittamaan ikuisesti tilanteita alemman kastin joukkueita vastaan, mutta top 5 -joukkueita vastaan ei oikein riitä, kun tiputtaa vaan lyhyen kenttään kun mennään pidemmälle syksyyn. Enivei, kun Pesäkarhuja olen seurannut, niin välillä on tehty vaan ulkopeliin nojautuen se tarvittava runkosarjassa ja esim. Juka on välillä pelannut kakkoskärjessä, eikä muutenkaan pelannut kaikkia pelejä.Mitähän loppukesästä oikein tapahtui? Se oli se yksi Seinäjoen reissu, jolla Kirittäret jäi kokonaan ilman juoksuja. Sen jälkeen homma on ollut vähän ihmeellistä puristusta ja hampaat irvessä vetämistä. Typeriä ja helppoja virheitä toisensa perään sekä huolimatonta peliä. Tänäänkään ei todellakaan tyylikäs suoritus, mutta siitä huolimatta voiton avaimet onnistuttiin ryssimään.
Viljanen on ollut ihmeen hiljaa viimeisissä peleissä. Alkukesästä Viljanen riehui jos Kirittäret johti 15-0 jo ratkennutta ottelua ja joku teki huonon suorituksen, ärräpäät lensi lähetykseen asti. Ilmeisesti jossain vaiheessa kautta Viljanen sai pelaajistolta vähän palautetta, että ei tarvitse vielä tässä vaiheessa kautta ottaa liian tosissaan kaikkea. Olisiko siellä jotain tuollaista taustalla?
Onko Kuosa malttanu luopua jo pallosta?
Päästäänköhän tänään pelaamaan kun pallo on vielä Kuosalla?