Eivät näy, kun jokeriosastolla on Roope Korhonen ja Lauri Rönkkö. Hienoja miehiä.
Otan kommenttini takasin. Pappa ja Junnu ratkoo
Eivät näy, kun jokeriosastolla on Roope Korhonen ja Lauri Rönkkö. Hienoja miehiä.
Joku ois voinu juoksujakin Jomalle tuomita, mut näillä mennäänKaikki tasurit (ainakin tv-kuvan perusteella) tuntuvat päättyvät polttajien hyväksi tänään Kouvolassa
Joku ois voinu juoksujakin Jomalle tuomita, mut näillä mennään
Aluksi olin samaa mieltä mutta nyt tauolla kuva kuvalta näytetyt hidastukset vahvisti tuomiot oikeiksi mielestäni.Joku ois voinu juoksujakin Jomalle tuomita, mut näillä mennään
Jälkimmäinen selvä palo, mutta ensimmäisessä taisi olla kynnet jo viivan yli ainakin mun silmiin. Mutta nää silmät onkin punaset.Aluksi olin samaa mieltä mutta nyt tauolla kuva kuvalta näytetyt hidastukset vahvisti tuomiot oikeiksi mielestäni.
Doksa on varmasti käskeny lyömään suoraan saunakaverilleen, että pelin päätähti saa hyvät statsitEi napsu tänään Wahlstenilla.
Siltähän tuo vaikuttaa. Ensimmäisen jakson lopetuksesta sai varmasti Doksalta noottia, kun päätti tarjota lyhyttä kakkosrajaan kahdesti putkeen.Doksa on varmasti käskeny lyömään suoraan saunakaverilleen, että pelin päätähti saa hyvät statsit
Niinpä. Ihme kun pääs vielä lyömään ton jälkeenSiltähän tuo vaikuttaa. Ensimmäisen jakson lopetuksesta sai varmasti Doksalta noottia, kun päätti tarjota lyhyttä kakkosrajaan kahdesti putkeen.
Onpahan yksi iloinen mies Joensuun bussissaEi hyvää päivää JoMa.
Merkkivirheitä virheiden perään.
Itse suosisin enemmän isompaa joukkoa. Tarkoitan pelaajia, kun kuulevat Doksan potkuista.Onpahan yksi iloinen mies Joensuun-bussissa
Ai niiku Putte tai Kivipelto jäis taakse? Ei jaeta tätä näkemystä. Edes jossittelun jälkeen. Mielestäni siellä on vielä Kosonenkin edellä.Väliaho ois sarjan top 2 lukkari, jos omaisi taidon kauhoa palloa kotipesässä
Kyllähän nuo kolme ovat selkeästi edellä.Ai niiku Putte tai Kivipelto jäis taakse? Ei jaeta tätä näkemystä. Edes jossittelun jälkeen. Mielestäni siellä on vielä Kosonenkin edellä.
Väliaho ois sarjan top 2 lukkari, jos omaisi taidon kauhoa palloa kotipesässä
Väliahon lyhyiden haku, sekä tuo polttoheittojen vastaanotto on valitettavan heikkoa.
Alkaa olla pari sellaista lukkarille tärkeää ja puutteellista ominaisuutta joka tekee Väliahosta keskinkertaisen lukkarin. Ei poista sitä että syöttäminen on sarjaan erinomaista.Lisätään näpin haku listaan niin sitten voidaan top 3 lukkarista puhua.