No niin, vähän asiallisempi avausvuoropari toiselle jaksolle. Koneita käyntiin, niin ei tarvitse kävellä kotiin.
Nyt oli jo kaksi yhtä paskaa jengiä ekassa vuoroparissa
Se on voittavan pesäpallon merkki, kun saa vastustajan valumaan omalle paskalle tasolleen. Eihän sitä tarvitse olla kuin paras paikallaolijoista.
Juuri näin! KPL on osoittautunut Jymyn oikean tason.
Niin, se tasohan on hallitseva Suomen mestari. Yritä edes vähän, vaikka Jymy ihosi alla onkin.
Mulla kuituyhteys ja HD Qled TV, silti kuvan laatu tyyliin ihan paska..?? Millä mäihin Ruudun päälähetyksiin saa HD kuvanlaadun?Uudet lasit ja HD laatua ruudusta. Otin lasit muuten keltamustilla linsseillä.
Vaikeeta uskoa kun lukee viestejäsi...Jymy ei ole minun ihon alla, arvostan seuran toimintaa hyvin korkealle, paras pesäpallo organisaatio maailmassa.
Vaikeeta uskoa kun lukee viestejäsi...
Tarpeeks pienellä ruudulla. 12" isommalla on laatu pelkkää perunaa.Mulla kuituyhteys ja HD Qled TV, silti kuvan laatu tyyliin ihan paska..?? Millä mäihin Ruudun päälähetyksiin saa HD kuvanlaadun?
Eiköhän sama koske kaikkia seuroja...?Seura on hieno, osa faneista ei.
Seura on hieno, osa faneista ei.
Tarpeeks pienellä ruudulla. 12" isommalla on laatu pelkkää perunaa.
Ok, mulla on 67"... Tuo selittää kyllä asiaa, kiitos!Tarpeeks pienellä ruudulla. 12" isommalla on laatu pelkkää perunaa.
Pesiksen seuraamiseen liittyy väittely ja vääntö samalla tavalla kuin potkupalloon filmaus.Oisko väännöt ja väittely jatkot jossain muualla? Täällä seurataa pesistä. Kyllä näytti pesis taas arvattomuutensa. Yksi lyönti ja tilanne on aivan toinen.