Korvola tuo oli.Tyynelä(?) tuli lukkaroimaan ja poltti heti pari. Jestas Jymy mitä gaggaa.
Montas kertaa Kurikka oli kahteen jaksoon lyömässä? Kolme?
Korvola tuo oli.Tyynelä(?) tuli lukkaroimaan ja poltti heti pari. Jestas Jymy mitä gaggaa.
Kaks kertaa tainnut olla lyömässä.Korvola tuo oli.
Montas kertaa Kurikka oli kahteen jaksoon lyömässä? Kolme?
Paska. Laakso täräytti esimerkiksi ekassa sisävuorossa kahden palon koukkunäpin jossa itse paloi ykköselle kun ei jaksanut juosta, vaan hölkkäili maila kädessä pesälle. Olis saattanut ehtiä itse ykköselle kun Perttu joutui hakemaan ekan palon kotipesästä ennen ykköselle heittoa. En tiedä, että onko numero kolme hyvä paikka hakea pelituntumaa. Yksikään lyönti ei tunnu osuvan keppiin..En kato koplan peliä, mutta mikä tää lyöntijärjestys on? Laakso 3? Lammila 5? Toikka jokerina. Aika erikoista.
Laaksohan ei ole alkukaudesta pelannut asennevamman takia, eikä näköjään ”vamma” ole edelleenkään parantunut.Paska. Laakso täräytti esimerkiksi ekassa sisävuorossa kahden palon koukkunäpin jossa itse paloi ykköselle kun ei jaksanut juosta, vaan hölkkäili maila kädessä pesälle. Olis saattanut ehtiä itse ykköselle kun Perttu joutui hakemaan ekan palon kotipesästä ennen ykköselle heittoa. En tiedä, että onko numero kolme hyvä paikka hakea pelituntumaa. Yksikään lyönti ei tunnu osuvan keppiin..
Olkoon millainen vamma vaan niin ei tosiaan luo mitään hurjaa asenneboostia tuollainen suorittaminen. Olkoonkin että löi ihan hyvät pari lyöntiä neljännen aloittavalla ja järkkäsi ajolähdön ilman paloja.Laaksohan ei ole alkukaudesta pelannut asennevamman takia, eikä näköjään ”vamma” ole edelleenkään parantunut.
Olisipa inhottavaa, jos kuulisi Kouvolan pelissä kentän ääniä.
Olkoon millainen vamma vaan niin ei tosiaan luo mitään hurjaa asenneboostia tuollainen suorittaminen. Olkoonkin että löi ihan hyvät pari lyöntiä neljännen aloittavalla ja järkkäsi ajolähdön ilman paloja.
Toikkaa käytetään kakkostilanteessa ja Lammila sitten ”kakkoskärjen” (tylsän sellaisen) etenijä/vaihtaja. Laaksohan olisi numerolla 4 ihanteellisin (kunnossa ollessaan), mutta tänä päivänä näin.En kato koplan peliä, mutta mikä tää lyöntijärjestys on? Laakso 3? Lammila 5? Toikka jokerina. Aika erikoista.
Juu meinas kaiuttimet tulla televisiosta ulos ku pallo meni läpiKempeleellä selostajaparina suhteellisen kotivoittoinen kaksikko. Eikös Ruudun pitäisi olla suht puolueeton kanava?
Eikös Ruudun pitäisi olla suht puolueeton kanava?